JeppFår krysse fingrene for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppFår krysse fingrene for det![]()
Får håpe du får en luksus natt i natt daJeppi natt var det ekstremt. skal være fornøyd om jeg blir vekket mindre enn tre ganger. Det hadde vært luksus
![]()
Absoluttnå har gubbet kommet hjem fra jobb
han er allerede i gang med middagen
![]()
Heldiga Riktig tankegang av gubbisDe er allerede solgt
Gubbis sa "nytt vaskerom ny vaskemaskin og tørketrommel"så da ble det sånn, gleder meg til å få prøvd
![]()
Så praktiskfikk prøve den av butikken da vi hadde besøk av søskensbarnet mitt barn på besøk og den var utrolig hendig;P
Hva er kjapptaco?Mmm, idag blir det kjapptaco til middag. Merker baby liker mat med litt smak i for tiden. [emoji14]
Fyller bare sånne firkanta skjell med ost, kjøttdeig og mais og har i ovnen så osten smelter. Så har vi litt salat oppå/ved siden av, sammen med guaca, salsa og rømling. Namnam.Hva er kjapptaco?
Prøvde å ringe manuellterapauter også. Fullt overalt i byen. Og fikk aldri timeHuff.. Ikke lett å ikke bli trodd... Legen min tok en klemmetest på bekkenet mitt 14+0, det var da han trodde på meg.
Fikk også henvisning til fysio, men brukte den ikke. Kontakta en manuell terapeut istedet. Angrer ikke på det! Hun hjalp meg ikke bare med bekkenet, men migrena, håndleddene (hovna opp litt med væske som gjorde vondt), stråle smerter og knuter i rygg/nakke.
Kjapptaco...? Og det er..?Mmm, idag blir det kjapptaco til middag. Merker baby liker mat med litt smak i for tiden.![]()
Æsj da...Prøvde å ringe manuellterapauter også. Fullt overalt i byen. Og fikk aldri timelite kult æ måtte ha hjelp til å komme meg opp av sofaen og på do fordi jeg var dum nok til å gå i postkassa den dagen :/ neste gang jeg er gravid, bor jeg nok ikke her
vi flytter snart. Og da skal jeg få meg manuellterapaut fra den dagen testen lyser positivt
![]()
JaÆsj da...
Du får være tidlig ute jakrysser fingrene for at det går bra
![]()
Fylte firkanta skjell med kjøtt, ost og mais, som er i ovnen til osten smelter. Og så er det litt enkel salat og tilbehør ved siden av/oppå! Veldig kjapt!Kjapptaco...? Og det er..?
Mhm, er som oftest sånn..JaVet jeg etter all sannsyblighet vil være plaga med bekkenet da uansett
Og veldig veldig kjipt. :/Mhm, er som oftest sånn..
Mhm... Regner med det blir likt neste svangerskap. Så da skal jeg også ringe manuell terapueten tidligOg veldig veldig kjipt. :/
heldig duFått den mye vaskemaskinen og tørketrommelen i husdet feirer jeg med å vaske 5 maskiner på den gamle
(den nye er ikke på plass enda, da jeg ikke klarer å bære den ned alene..)
Tuppa skal snart til mormor å pynte juletreet og jeg skal sende de pakkene jeg ikke fikk sendt i går. Og lage ferdig middagen, som her halvgjort allerede.
Ja. Tenker forebygging nok er lurtMhm... Regner med det blir likt neste svangerskap. Så da skal jeg også ringe manuell terapueten tidlig
Hørtes godt utFylte firkanta skjell med kjøtt, ost og mais, som er i ovnen til osten smelter. Og så er det litt enkel salat og tilbehør ved siden av/oppå! Veldig kjapt!
deiligBegge ungene sovnet og jeg fikk meg en power napføler meg som et nytt menneske
satser på en natt med litt mer søvn![]()