Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var da ikke mye, det burde vi slå lett
Ja og mini storkoser segHåper formen blir bedre snartåpen barnehage er så koselig!
Ja verkligen en kjedelig måte å våkne på.God morgen! Uff, for en måte å våkne på. :/
De kommerLitt trist om de er blitt borte![]()
Slitsomt å ha ferie ja hahah . Ja de blev Goda. 3Så flinkble de gode?
Jeg hadde kvelden i sofa, jegslitsomt å ha ferie!
Ja Musemor fant sida till fra navTenker du barnetrygd?den pleier å komme før jul ja...
Ohh Sånt er så irriterandePrøver å ringe gubben men tydeligvis har en av oss problemer med mobilen for hører ikke den andre:-/
Jasså. Er du færdig me de nå??Ble opptatt med å pakke gaver![]()
Hehe...Som jeg skrev i en annen tråd i går så vanker det personlig julehilsen til alle aktive medlemmer om dere klarer sammenlagt 60 000 denne uken. Men det tror jeg ikke blir noe av![]()
Ja takk till de dumme hode mitt. Er trøtt på hodepineGod morgen
Og god bedring til dumme hodet!
Kanskje han har samme problem som meg.Prøver å ringe gubben men tydeligvis har en av oss problemer med mobilen for hører ikke den andre:-/
God formiddagGodmorgon alle sammenhoppas dere har haft en fin natt og Sovit gott
. idag vakna eg med hodepine
trøtt å lei på denna hodepinen asså
God formiddagGod morgen.
Er stup trøtt i dag, jeg
Ja veldig også. Var visst gubben som hadde problemer med sin tlfOhh Sånt er så irriterande
Haha ja hadde det vært det som var årsakenKanskje han har samme problem som meg.
Mobilen ligger andre steder enn dere jeg er![]()
Tusen takkStakkarsgod bedring!
Jeg får ikke sovet på dagen i dag, men husarbeid må jeg også gjøreGod formiddagjeg og, så snart sove før jeg må rydde og vaske