Skravletråd desember

Det går nok veldig fint:D ikke så lang flytur heldigvis!
Skal snuppa til pappaen sin?:)

Nei det er ikke det, mitt "problem" blir vel å pakke fornuftig slik at jeg har alt jeg tenger tilgjengelig på flyplass og flyet uten at jeg har med meg for mye Haha :P ja hun skal være der til over nyttår :)

Det er jo ikke mange kontrollene igjen nå da. Jeg er 36+5

Lurer på hvordan det blir med kontroller nå som det er jul. Er jm på jobb i romjula, eller må jeg prøve å få en time hos fastlegen, som dersom hun er der sikkert har vakt og akutttimer med tilhørende forsinkelser? Eller vente til nyåret?
Godt spørsmål :) jeg har aldri vært på kontroller rundt jul

Ville ha fått noen til å komme og vaske for deg. Jeg vurderte å få en vaskehjelp før jul selv, men nå har jeg jo født, og mamma kommer i morgen og kan hjelpe litt. Ser litt lysere ut nå enn da jeg var høygravid og diger som et fjell.. Selv om bekkenet mitt fremdeles er helt på tur.
Vaskehjelp er ikke problemet, det er ryddingen.... Vaske skal vi klare, det vi gidder, men det er rotet...

Duppa vist av igjen jeg :p
Goood mooorning :)
Med baby i hus så vasker vi minst 1-2 maskiner hver dag :o
Aaah vaskekjeller, må du booke tid osv?

Haha :D
Duppa av selv også :D :P men forsov meg ikke!! Yey!!!

1-2 maskiner om dagen? :O
Jeg må booke tid for hver gang, ja.
Så med andre ord er det kanskje en vaskemaskin som blir vårt neste store kjøp :p haha..
Enten det eller så må jeg kjøpe haugevis av klær i alle størrelser :p

Vaskehjelp er ikke problemet, det er ryddingen.... Vaske skal vi klare, det vi gidder, men det er rotet...
Tror ikke JM bryr seg om sånt. Du er høygravid, og da er det unntakstilstand. Synes helt ærlig at du gjør over gjennomsnittet mye om dagen i forhold til hvor nærme termin du er. Sleng deg på sofaen med god samvittighet!

T
Godt spørsmål :) jeg har aldri vært på kontroller rundt jul
Jeg var ikke kommet så langt at det var annenhver uke i jula med forrige, hun er jo født i slutten av februar. Så en gang i mnd var ingen problem, men nå 15.12 og om to uker er jo da 29.12... Vi får se hva hun setter opp eller sier.

Jeg skal jo ha en kontroll av hjemmefødselsjordmor også før jul, så kanskje det kan vente til nyåret om vi teller med den?

Tror ikke JM bryr seg om sånt. Du er høygravid, og da er det unntakstilstand. Synes helt ærlig at du gjør over gjennomsnittet mye om dagen i forhold til hvor nærme termin du er. Sleng deg på sofaen med god samvittighet!
Mannen gjør det meste, ikke jeg...

Og han bryr seg nemlig veldig.

Samt at jeg er i "redebygging" modus, jeg vil ha bleier og klær på plass, rent og ryddig der jeg skal føde og babyen sove etc

Hoho jeg vet hva jeg får i julegave av samboer :p
"Hvilken str bruker du kjære"

Haha! :P

Du er sikker på han ikke prøver å lure deg da? Får deg til å tro at det er noe annet enn det er? Villede deg med vilje liksom :p Det pleier alltid min kjære å gjøre :p

Back
Topp