Skravletråd desember

God dag. Her begynte dagen rett i Dass. Gledene ved å være gravid. Nå ligger jeg langflat på sofaen å prøver å få i meg litt mat.
Tuppa og jeg har hjemmekose dag i dag, blir sikkert bedre når mor har fått i seg litt mat :p

God morgen! Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli nok til at jeg kjøre mot sykehuset. Skal ta UL idag (er i uke 31), for å sjekke om nyrebekkenet til lillebror er poppet tilbake til normal størrelse (var noe utvidet på oul) og hvordan størrelsen hans er generelt. Merker jeg har litt nerver!
God morgen:)
Masse lykke til på kontroll!

Blæ.

Det står 9.30 på timelappen min.

Sekretæren så meg når jeg kom og jeg hørte hun sa navnet til jm og "her kom hun" da vi kom ca 9.25.

Timen min er jo snart omme..
Og jeg har ikke kommet inn enda.

God morgen :-). Her har mini vært en skikkelig klegg og mammadalt i natt:-/. Ikke gitt meg noe pause i det hele tatt. Og har absolutt våknet på feil fot i dag for passer han ikke å være med faren
God morgen:)
Høres ut som en slitsom natt..

God dag. Her begynte dagen rett i Dass. Gledene ved å være gravid. Nå ligger jeg langflat på sofaen å prøver å få i meg litt mat.
Tuppa og jeg har hjemmekose dag i dag, blir sikkert bedre når mor har fått i seg litt mat :p
Slike dager er fæle:-/. Hatt en fæl natt vi med mini som har klistret deg til meg og våknet sutrete. Knekkebrød var ikke frokost for meg idag så sitter og tenker på hva jeg kan spise som ikke kommer opp igjen.
Håper dere får en koselig hjemmedag idag :-)

Back
Topp