Skravletråd desember

Du får høre med jm i dag:) lykke til
Det er jo ikke mange kontrollene igjen nå da. Jeg er 36+5

Lurer på hvordan det blir med kontroller nå som det er jul. Er jm på jobb i romjula, eller må jeg prøve å få en time hos fastlegen, som dersom hun er der sikkert har vakt og akutttimer med tilhørende forsinkelser? Eller vente til nyåret?

God morgen.
Er stup trøtt i dag, jeg

Føler meg kjempe Lucky :D
Akkurat nå er jeg i veldig godt humør, men har på følelsen at tårene kommer til å herje noe i løpet av dagen i dag!!

Apropos klesvask!! Jeg lurer på en ting.. Hvor ofte vasker man klær med
en liten baby i hus? Hvor ofte vasker du klær? :p
Jeg og mannen fyller en skittentøyskurv i uka.
Da vasker jeg tre- fire maskiner..
Vi har en felles vaskekjeller i bygget med to store maskiner og to tørketromler... For å bruke rommet må vi booke tidspunkt for vasking.. Jeg er veldig spent på hvordan vakserutinene våre vil endre seg når lille kommer :D Kan nok hende jeg må kjøpe meg en vaskemaskin nå :p
Duppa vist av igjen jeg :p
Goood mooorning :)
Med baby i hus så vasker vi minst 1-2 maskiner hver dag :o
Aaah vaskekjeller, må du booke tid osv?

God morgen.
Er stup trøtt i dag, jeg
Jeg også, etter nattens våketid, så jeg vurderer sterkt å sove etter jm. Burde dog heller gjøre en innsats i huset så det blir presentabelt

At vi alltid skal la huset forfalle så fort at en enkel "også vil jeg gjerne ha en kontroll hjemme hos dere før jul så jeg får lytte på barnet og sjekke leie" fra jm som skal ha hjemmefødselen, vipper meg av pinnen... Vi skal bli ferdig til jul med det vi skal gjøre til jul mellom de mange tingene som skjer, men dette tippet lasset for meg, så fra "åhh, senke skuldrene, de fleste julegavene i boks og det som skal sendes er ordnet" følelsen jeg hadde, ble jeg brått stresset igjen.

Føler meg kjempe Lucky :D
Akkurat nå er jeg i veldig godt humør, men har på følelsen at tårene kommer til å herje noe i løpet av dagen i dag!!

Apropos klesvask!! Jeg lurer på en ting.. Hvor ofte vasker man klær med
en liten baby i hus? Hvor ofte vasker du klær? [emoji14]
Jeg og mannen fyller en skittentøyskurv i uka.
Da vasker jeg tre- fire maskiner..
Vi har en felles vaskekjeller i bygget med to store maskiner og to tørketromler... For å bruke rommet må vi booke tidspunkt for vasking.. Jeg er veldig spent på hvordan vakserutinene våre vil endre seg når lille kommer :D Kan nok hende jeg må kjøpe meg en vaskemaskin nå [emoji14]
Vasker fort en maskin for dagen.

God kveld .
Vi har vært i trondheim med tuppa og handlet julegaver hverandre fra tuppa og oss i dag.

På vei hjem var jeg glad for at det var et stykke å kjøre så jeg fikk tatt meg en dupp :p

Nå ser jeg litt på tv og leter etter motivasjon til å legge på plass klærne som jeg har lagt sammen. .
Hva får dere til jul da?:P

Jeg også, etter nattens våketid, så jeg vurderer sterkt å sove etter jm. Burde dog heller gjøre en innsats i huset så det blir presentabelt

At vi alltid skal la huset forfalle så fort at en enkel "også vil jeg gjerne ha en kontroll hjemme hos dere før jul så jeg får lytte på barnet og sjekke leie" fra jm som skal ha hjemmefødselen, vipper meg av pinnen... Vi skal bli ferdig til jul med det vi skal gjøre til jul mellom de mange tingene som skjer, men dette tippet lasset for meg, så fra "åhh, senke skuldrene, de fleste julegavene i boks og det som skal sendes er ordnet" følelsen jeg hadde, ble jeg brått stresset igjen.
Ville ha fått noen til å komme og vaske for deg. Jeg vurderte å få en vaskehjelp før jul selv, men nå har jeg jo født, og mamma kommer i morgen og kan hjelpe litt. Ser litt lysere ut nå enn da jeg var høygravid og diger som et fjell.. Selv om bekkenet mitt fremdeles er helt på tur.

Ja det er så deilig å ha rolige dager og bare ta ting som de kommer :) ser frem til juleferie og slippe å stå opp for å sende barn på skolen Haha :P

Jepp det er det, men første gangen jeg skal fly med en så liten en så det blir spennende Hehe
Det går nok veldig fint:D ikke så lang flytur heldigvis!
Skal snuppa til pappaen sin?:)

Back
Topp