Haha! Nei, håper jeg får my omvisning. Ikke hørt noe enda da, termin i februar.Bare nærmere 5 år siden sist for meg, men jeg husket ikke veien inn til føden engang. Mye rart man glemmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Nei, håper jeg får my omvisning. Ikke hørt noe enda da, termin i februar.Bare nærmere 5 år siden sist for meg, men jeg husket ikke veien inn til føden engang. Mye rart man glemmer.
Har bak lussekatter før førsta gang i mitt livHva gjør du i kveld?![]()
Ble de gode?Har bak lussekatter før førsta gang i mitt liv. skulle ha gjort det Igår men fick ikke tid. Nå ligger eg på soffan. Du då?
Hahah Send han till naboenNoen som vil ha en mann på overnatting? Hentes snarestelsker han, men tåler ikke trynet på han nå x)
![]()
Ja da helt ok. Pappan og 3 åringen var förnöjdBle de gode?
Ja det synes jeg ogsåDet var veldig bra!
Legge deg tidlig?Har putta meg i seng. Ligger å ser home and away
Hur e guttens form?Har putta meg i seng. Ligger å ser home and away
Høres koselig utHar putta meg i seng. Ligger å ser home and away
Da får han høre om rydding og latskapen og ikke minst når en gravid ha mat heter det ikke : nei det heter alltid jaSend ham til svigermor [emoji14]
Kommer nok til å ta denSe her.
![]()
Det hadde vært DEILIGSå bra hahah;P kanskje man skulle starte et herberge der kvinner kan sende mennene vekk i hormonelle perioder XD
Bare kan han være her i natt jeg tåler ikke trynet på han idag haha! Stakkars daHahah Send han till naboendu har väl flera å senda han till me alla dina i blokken du bor i
Hoho det er kjempe gøyDet spilte vi også for ikke så lenge siden. Moro å prøve igjen spill man ikke har spilt på mange år.
Den skjønte jeg ikke helt??Gikk å kjøpte meg kyllinglår selv jegåååå skal vaske med forever sin såpe
tenkte jeg kunne begynne litt når N sover om henne ikke sover sent da
![]()