Tok for flere år siden når jeg jobba på smitte og blodkreft. Ble nesten tvunget til å ta .. Og jeg reagerte etterpå. Fikk type influensa i ei ukes tid...Hvorfor ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok for flere år siden når jeg jobba på smitte og blodkreft. Ble nesten tvunget til å ta .. Og jeg reagerte etterpå. Fikk type influensa i ei ukes tid...Hvorfor ikke?
Nei, jeg burde det, men melk er ikke godt.Utrolig kjipt.. Har du tatt noe for halsbrannen? Har drukket to glass melk nå!! Endelig har det roet seg ned litt her![]()
Håper du sover nåJeg gjorde det når du spurte![]()
Kjipt med halsbrannJeg sov også når du skrev meldingen, men våknet dessverre av halsbrann og at jeg måtte på do...
Så nå ligger jeg her i senga lysvåken..
Håper jeg blir søvnig etterhvert!!
Jeg er våken nåFortsatt ikke søvnig :/ noen andre der ute som er våkne?![]()
Når skal du til jordmor?Nei, jeg burde det, men melk er ikke godt.
Også er jeg så sær at jeg vil ikke måtte på do, jeg skal jo levere morgenurin til jm senere i dag, og da blir jeg så irritert om jeg må på do nå.
Jeg fant en bedre måte å ligge på så det brenner ikke så ille at jeg orker stå opp, men jeg får ikke sove...
Og snart må jeg på do om jeg vil eller ei :-(
9.30Når skal du til jordmor?
Nei, jeg burde det, men melk er ikke godt.
Også er jeg så sær at jeg vil ikke måtte på do, jeg skal jo levere morgenurin til jm senere i dag, og da blir jeg så irritert om jeg må på do nå.
Jeg fant en bedre måte å ligge på så det brenner ikke så ille at jeg orker stå opp, men jeg får ikke sove...
Og snart må jeg på do om jeg vil eller ei :-(
Jeg er våken nå
Kjipt med halsbrann![]()
Dette svangerskapet har jeg faktisk ikke så stort behov for å gå på do på natta, rart... Så jeg holder på morgenurin så lenge jeg klarer.Jeg har kommet dit hvor jeg bare har måtte innse at jeg ikke klarer å holde på urin i over 5 timer i løpet av natten.. Derfor stresser jeg ikke så mye med at det som leveres er morgenurin![]()
Foresten, opplever du vansker med å
tisse i de små prøve glassene nå?
Haha, det gjorde jeg sist !! Var kjempe irriterende.. Jeg tissa, men klarte ikke å fange en eneste dråpe av de få dråpene som rant ut![]()
Hoho jeg fikk sove litt daHehe, så bra!! Du får prøve å sove!! <3 Natta![]()
PS! Funker det ikke vet du hvor du finner selskap på denne tiden av døgnet![]()
Hoho jeg fikk sove litt danå er lille våken igjen
![]()
Fikk du sove?
Whaaat?!? Ingen søvn på deg med andre ordSå bra at du fikk deg litt søvn <3
Nei jeg fikk ikke sove ass!! Nå Har jeg stått opp av sengen!! Orket ikke ligge mer.. Spiser frokost og venter på at alarmen til min kjære skal ringe![]()
Tror sannelig jeg får har eller får bihulebetennelse.. Føler et sykt trykk i pannen og nesa.. :/ håper dette er som går over etter raskt!!
Hva er dine planer for dagen?
Whaaat?!? Ingen søvn på deg med andre ordhåper du kan ta deg en powernap senere da
![]()
Æsj bihulebetennelse er fæle greierpluss at det gjør drit vondt
Idag så blir det en lang dag her hjemme, samboer kommer ikke hjem før i kveld så håper lille oppfører seg pent![]()
Hun var en engel i går, bortsett fra at hun sovna litt sentLille kommer nok til å oppføre seg pent skal du se![]()
<3
Satser på at jeg får tatt meg en liten powernap i løpet av dagen![]()
![]()
Ja det konstante trykket jeg føler i panna er utrolig vondt og ubehagelig!! :/ Så håper det er noe som forsvinner raskt!
Har selv en ganske lang dag i dag... Liker best dagene hvor jeg kan være hjemme å slappe av.. Men i dag skal jeg både til jordmor og fysio.. Jeg har vaskedag i dag og skal vaske klær fra kl. 12-16. Til middag får jeg besøk av mamma og søsteren min.. Men heldigvis hjelper de til med å lage maten![]()
Hun var en engel i går, bortsett fra at hun sovna litt sent
Oii du har en ganske fullbooka dag med andre ordpluss besøk, lucky you
![]()
Jeg har en svær haug med tøy som skal vaskes![]()
Nei, influensasesongen er vel i desember - mars eller noe sånn.Kommer nok til å ta denmed N så var jeg i 2. Terminester i mai så var vel ikke vits
![]()
Haha, uff, sorry.Ubrukelig mannen som nektet å gå ut etter orly fristet meg måtte jeg haderfor han er ubrukelig han sa nei
![]()