Skravletråd desember

Utrolig kjipt.. Har du tatt noe for halsbrannen? Har drukket to glass melk nå!! Endelig har det roet seg ned litt her :)
Nei, jeg burde det, men melk er ikke godt.

Også er jeg så sær at jeg vil ikke måtte på do, jeg skal jo levere morgenurin til jm senere i dag, og da blir jeg så irritert om jeg må på do nå.

Jeg fant en bedre måte å ligge på så det brenner ikke så ille at jeg orker stå opp, men jeg får ikke sove...

Og snart må jeg på do om jeg vil eller ei :-(

Også er jeg så sær at jeg vil ikke måtte på do, jeg skal jo levere morgenurin til jm senere i dag, og da blir jeg så irritert om jeg må på do nå.

Jeg fant en bedre måte å ligge på så det brenner ikke så ille at jeg orker stå opp, men jeg får ikke sove...

Når skal du til jordmor?

Når skal du til jordmor?
9.30

Og selv om dette er slutten av tredje svangerskap, har jeg aldri lært meg når den skal i kjøleskapet og når den ikke skal det, så det er lettest å oppbevare inni meg. ;-)

Jeg har kommet dit hvor jeg bare har måtte innse at jeg ikke klarer å holde på urin i over 5 timer i løpet av natten.. Derfor stresser jeg ikke så mye med at det som leveres er morgenurin :)

Foresten, opplever du vansker med å
tisse i de små prøve glassene nå?
Haha, det gjorde jeg sist !! Var kjempe irriterende.. Jeg tissa, men klarte ikke å fange en eneste dråpe av de få dråpene som rant ut :p

Jeg har kommet dit hvor jeg bare har måtte innse at jeg ikke klarer å holde på urin i over 5 timer i løpet av natten.. Derfor stresser jeg ikke så mye med at det som leveres er morgenurin :)

Foresten, opplever du vansker med å
tisse i de små prøve glassene nå?
Haha, det gjorde jeg sist !! Var kjempe irriterende.. Jeg tissa, men klarte ikke å fange en eneste dråpe av de få dråpene som rant ut :p
Dette svangerskapet har jeg faktisk ikke så stort behov for å gå på do på natta, rart... Så jeg holder på morgenurin så lenge jeg klarer.

Treffe glasset... Vel, jeg bommer også, men får fanget nok

Hoho jeg fikk sove litt da :D nå er lille våken igjen :p
Fikk du sove?

Så bra at du fikk deg litt søvn <3

Nei jeg fikk ikke sove ass!! Nå Har jeg stått opp av sengen!! Orket ikke ligge mer.. Spiser frokost og venter på at alarmen til min kjære skal ringe :)

Tror sannelig jeg får har eller får bihulebetennelse.. Føler et sykt trykk i pannen og nesa.. :/ håper dette er som går over etter raskt!!

Hva er dine planer for dagen?

Så bra at du fikk deg litt søvn <3

Nei jeg fikk ikke sove ass!! Nå Har jeg stått opp av sengen!! Orket ikke ligge mer.. Spiser frokost og venter på at alarmen til min kjære skal ringe :)

Tror sannelig jeg får har eller får bihulebetennelse.. Føler et sykt trykk i pannen og nesa.. :/ håper dette er som går over etter raskt!!

Hva er dine planer for dagen?
Whaaat?!? Ingen søvn på deg med andre ord :o håper du kan ta deg en powernap senere da :)
Æsj bihulebetennelse er fæle greier :( pluss at det gjør drit vondt :o

Idag så blir det en lang dag her hjemme, samboer kommer ikke hjem før i kveld så håper lille oppfører seg pent :p

Whaaat?!? Ingen søvn på deg med andre ord :o håper du kan ta deg en powernap senere da :)
Æsj bihulebetennelse er fæle greier :( pluss at det gjør drit vondt :o

Idag så blir det en lang dag her hjemme, samboer kommer ikke hjem før i kveld så håper lille oppfører seg pent :p

Lille kommer nok til å oppføre seg pent skal du se ;) :D <3

Satser på at jeg får tatt meg en liten powernap i løpet av dagen ;) :D
Ja det konstante trykket jeg føler i panna er utrolig vondt og ubehagelig!! :/ Så håper det er noe som forsvinner raskt!

Har selv en ganske lang dag i dag... Liker best dagene hvor jeg kan være hjemme å slappe av.. Men i dag skal jeg både til jordmor og fysio.. Jeg har vaskedag i dag og skal vaske klær fra kl. 12-16. Til middag får jeg besøk av mamma og søsteren min.. Men heldigvis hjelper de til med å lage maten ;)

Lille kommer nok til å oppføre seg pent skal du se ;) :D <3

Satser på at jeg får tatt meg en liten powernap i løpet av dagen ;) :D
Ja det konstante trykket jeg føler i panna er utrolig vondt og ubehagelig!! :/ Så håper det er noe som forsvinner raskt!

Har selv en ganske lang dag i dag... Liker best dagene hvor jeg kan være hjemme å slappe av.. Men i dag skal jeg både til jordmor og fysio.. Jeg har vaskedag i dag og skal vaske klær fra kl. 12-16. Til middag får jeg besøk av mamma og søsteren min.. Men heldigvis hjelper de til med å lage maten ;)
Hun var en engel i går, bortsett fra at hun sovna litt sent :p

Oii du har en ganske fullbooka dag med andre ord :) pluss besøk, lucky you :D
Jeg har en svær haug med tøy som skal vaskes :p

Hun var en engel i går, bortsett fra at hun sovna litt sent :p

Oii du har en ganske fullbooka dag med andre ord :) pluss besøk, lucky you :D
Jeg har en svær haug med tøy som skal vaskes :p

Føler meg kjempe Lucky :D
Akkurat nå er jeg i veldig godt humør, men har på følelsen at tårene kommer til å herje noe i løpet av dagen i dag!!

Apropos klesvask!! Jeg lurer på en ting.. Hvor ofte vasker man klær med
en liten baby i hus? Hvor ofte vasker du klær? :p
Jeg og mannen fyller en skittentøyskurv i uka.
Da vasker jeg tre- fire maskiner..
Vi har en felles vaskekjeller i bygget med to store maskiner og to tørketromler... For å bruke rommet må vi booke tidspunkt for vasking.. Jeg er veldig spent på hvordan vakserutinene våre vil endre seg når lille kommer :D Kan nok hende jeg må kjøpe meg en vaskemaskin nå :p

God morgen! Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli nok til at jeg kjøre mot sykehuset. Skal ta UL idag (er i uke 31), for å sjekke om nyrebekkenet til lillebror er poppet tilbake til normal størrelse (var noe utvidet på oul) og hvordan størrelsen hans er generelt. Merker jeg har litt nerver!

Back
Topp