Skravletråd desember

Hoho! Gravidhormoner er ikke til å spøke med! Samboeren min mente han gikk på nåler fordi han ikke visste om jeg plutselig kom til å eksplodere. Jeg var selvfølgelig helt uenig i at mine utblåsninger kom helt ut av det blå. Jeg hadde da signalisert leeenge at det kanskje var på tide å gjøre sånn eller sånn.
Hehe kjenner meg igjen. Han bare: sitter jeg mye på pcen? Ja du gjør det. Åja gjør jeg det ja :p han sitter der nesten konstant og gidder ikke ta husarbeid. Sa nå skal vi rydde og vaske hver dag. Ja da får jeg fra stua :p

Jeg vet :p ikke alltid jeg orker heller :) hva er det du står å lager da? :)
Jeg puttet litt rødvin i en kjele sammen med skallet fra en appelsin, noen nellikspiker og en kanelstang.
Lot det putre i en 1/2 time for å få ut det meste av alkoholen.
La et stort stykke mørbranbiff oppi, og tenker å la det marinere over natten.
Så skal jeg lade roastbiff av det.
Prøver å lage roastbiff med en smak av jul :P

Jeg puttet litt rødvin i en kjele sammen med skallet fra en appelsin, noen nellikspiker og en kanelstang.
Lot det putre i en 1/2 time for å få ut det meste av alkoholen.
La et stort stykke mørbranbiff oppi, og tenker å la det marinere over natten.
Så skal jeg lade roastbiff av det.
Prøver å lage roastbiff med en smak av jul :P
Oi spennende da :D

Hehe kjenner meg igjen. Han bare: sitter jeg mye på pcen? Ja du gjør det. Åja gjør jeg det ja [emoji14] han sitter der nesten konstant og gidder ikke ta husarbeid. Sa nå skal vi rydde og vaske hver dag. Ja da får jeg fra stua [emoji14]
Hehe. Aner jeg en liten utblåsning på gang snart? [emoji14]

Hehe. Aner jeg en liten utblåsning på gang snart? [emoji14]
Mer grining ... Ligger å griner å føler meg tilsidesatt :'( han gleder seg like mye ang lille gutt ❤️ hormonutbrudd ja. Jeg griner veldig lett da og da kan det komme ut ting så holder kjeft jeg :p

Synes ikke du skal holde det inne, da blir det jo aldri bedre..
Skal ta det opp nå for nå sover N må bare la henne sove litt til :) og føler meg som dårlig mor som ikke alltid orker å vaske og rydde mer enn 30 min... Nei nå må det ut :(

Bare kan han være her i natt jeg tåler ikke trynet på han idag haha! Stakkars da :p ser han ikke nå for er på soverommet, men jeg skal rydde i morgen og gjemme pcen hans mohahaha :p sagt det er greit men han har blitt helt avhengig av den ! :p han sitter å ler av ett eller annet og jeg hater latteren hans sånn som gravid haha herregud :p
Uff de e ikke lett å vara gravid å hormonell men ikke lett för stakkarns mennen heller,

Back
Topp