Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må hoDet er ikke så lett å forstå neimå nok vente litt for det ja
![]()
Ååå joda, men den har han på jobbHeheDere har ikke ekstranøkkel altså?
![]()
Så detTre nøtter til askepott er "pusset opp"den må vi se
![]()
Så detble jo ramaskrik når de sa de skulle gjøre det
"åååå nei hvorfor skal man forandre på alt", ingen som klarte å lese den delen der det sto at bare bildene skulle bli bedre
![]()
Hahaha, kriiiiiiiseChange is bad! Folk klikker jo helt om ting blir forandra. Husker det året Tine hadde nye nisser på kartogen, da var jo hele julen ødelagt for enkelte![]()
HeheDet må hotror ikke tiden kan gå fort nok for ho
![]()
Hehe ser jo logikken der da men kanskje dere må ha tre nøklerÅåå joda, men den har han på jobbslik at hvis han mister den der så kommer han seg iallfall hjem
haha. Så han hadde faktisk begynt å planlegge at noen skulle kjøre fra jobben hans med nøkkelen
evt få tak i en bil å hente selv, 2t kjøring en vei
![]()
Hehehe nei.. De sa veldig tydelig at han samme mannen skulle ha stemmene på tv her i staSå detble jo ramaskrik når de sa de skulle gjøre det
"åååå nei hvorfor skal man forandre på alt", ingen som klarte å lese den delen der det sto at bare bildene skulle bli bedre
![]()
Skifte bæsjebleie i sofaen. Lillemor var ikke ferdig. Kom først litt tiss så litt bæsj til så spruta det tiss all over mens hun satte beina i bæsjen og bæsja litt litt. Hahaha heldigvis lagt teppe under![]()
Ja liker logikken jeg og, heller at han ikke kommer seg på jobb enn ikke kommer seg hjemHehe ser jo logikken der da men kanskje dere må ha tre nøkler![]()
Hehe ja vi så nok det sammeHehehe nei.. De sa veldig tydelig at han samme mannen skulle ha stemmene på tv her i staer jo egentlig en lavbudsjettsfilm, tror ikke de trodde den skulle ta sånn av
![]()
Ja liker logikken jeg og, heller at han ikke kommer seg på jobb enn ikke kommer seg hjemhehe. Var faktisk helt supert i dag, for da fikk han levert i bhg
jeg hadde legetime halv ti (altfor tidlig med så små
), så da slapp jeg det verste stresset. Stressa som en gal likevel, for så å måtte sitte lenge å vente der oppe
![]()
Tror også det er tradisjon ja, gode minnerHehe ja vi så nok det sammeja helt sprøtt egentlig, at en sånn film er blitt så godt likt! Har nok mye med tradisjon å gjøre. Jeg hater å se dubbet filmer, men den funker
![]()
HeheSkifte bæsjebleie i sofaen. Lillemor var ikke ferdig. Kom først litt tiss så litt bæsj til så spruta det tiss all over mens hun satte beina i bæsjen og bæsja litt litt. Hahaha heldigvis lagt teppe under![]()
Må være raskHeheher kom DEN raketten med bæsj på meg i går
hun lå på stellebordet, og jeg forventa det ikke i det hele tatt
hehe.
Ja det hjalp meg veldigEr ikke det typiskSå bra han fikk levert i Bhg
![]()
6-ukerskontroll? Har ikke somlet meg til å bestille ennå, hun er 6 uker på onsdag