Nja ble litt småting bareDet er så digg når mannfolka tar leggingensleng beina på bordet også
ble det stor handel på butikken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja ble litt småting bareDet er så digg når mannfolka tar leggingensleng beina på bordet også
ble det stor handel på butikken?
Skjønner godt du er sliten når han kommer hjem. Har han mye fri når han har vært så lenge på reise da eller er det tilbake rett i jobb?Joda, han er på vei til canada nå. Skal være der denne uka. Holde kurs og litt service på utstyr.
Det går greit. Men kjenner jeg er sliten når han kommer hjem...
Jo tidligere jo bedreSå bra, håper det gjør susen.![]()
BlodfortynnendeHva er fragmin, hvis jeg får spørre?
Så braSov veldig godt![]()
Neseblod, men så verdt detOkay. Håper du ikke får noen bivirkninger da.
Han hadde ikke telefontime ledig denne uken (Spurte om det), men han hadde bare hastetimer sa hun. Og uansett hvor mye jeg sa det hastet, hastet det ikke nok for jeg hadde jo allerede 80% sykemelding.
Synes det er så ubehagelig å stå og legge ut om problemene mine i all offentlighet til alle som sitter og lytter på venterommetmen kommer til å gjøre det i morgen, hvis jeg ikke får noe på dagen i morgen.
Så deiligFikk sovet en time![]()
Håper han fikk det tilDa har jeg vært i butikken og slengt meg på sofaen mens gubben prøver å få mini til å ta en liten powernap. Mistenker mini er i ferd med å få fra 2 til 1 lur nå men trenger nok en liten lur til idag
JaFor en aktiv gutt du har <3 hvor langt på vei er du?
Fragmin settes i magen så det verste er nå jeg kjenner han ordentlig![]()
Ok, ekkelt med neseblod, men godt det finnes medisiner!Neseblod, men så verdt det![]()
Velkommen hjem! Hvordan går det med kb?Hjemme fra jobb
Du må stikke fort men svir litt jaUff, det er ikke noe godt.. Føler med deg <3
Jeg setter ikke fragmin nå, men måtte det for noen år siden. Det var merkelig hvor utrolig vondt det gjorde å stikke nåla i magen. Hvor lenge må du gå på fragminen?
Verdt det for lille guttOk, ekkelt med neseblod, men godt det finnes medisiner!
Hvor ofte må du stikke?Verdt det for lille guttskal bruke til og med 35+6