Skravletråd desember

Joda, han er på vei til canada nå. Skal være der denne uka. Holde kurs og litt service på utstyr.
Det går greit. Men kjenner jeg er sliten når han kommer hjem...
Skjønner godt du er sliten når han kommer hjem. Har han mye fri når han har vært så lenge på reise da eller er det tilbake rett i jobb?

Han hadde ikke telefontime ledig denne uken (Spurte om det), men han hadde bare hastetimer sa hun. Og uansett hvor mye jeg sa det hastet, hastet det ikke nok for jeg hadde jo allerede 80% sykemelding.
Synes det er så ubehagelig å stå og legge ut om problemene mine i all offentlighet til alle som sitter og lytter på venterommet :( men kommer til å gjøre det i morgen, hvis jeg ikke får noe på dagen i morgen.

Ah. Skjønner den. Synes de virkelig var noen sure damer du har møtt på da.. lykke til imorgen!

Fragmin settes i magen så det verste er nå jeg kjenner han ordentlig :(

Fragmin settes i magen så det verste er nå jeg kjenner han ordentlig :(

Uff, det er ikke noe godt.. Føler med deg <3
Jeg setter ikke fragmin nå, men måtte det for noen år siden. Det var merkelig hvor utrolig vondt det gjorde å stikke nåla i magen. Hvor lenge må du gå på fragminen?

Uff, det er ikke noe godt.. Føler med deg <3
Jeg setter ikke fragmin nå, men måtte det for noen år siden. Det var merkelig hvor utrolig vondt det gjorde å stikke nåla i magen. Hvor lenge må du gå på fragminen?
Du må stikke fort men svir litt ja :p slutte så jeg er fri i uke 36. Satt det med N når jeg gikk gravid med henne ❤️

Back
Topp