Skravletråd

Huff, scary ja:( Her ble jeg tatt veldig seriøs og det skulle tas videre med vedkommende...men om det ble det og gangen videre i det aner jeg ikke.

Åhh rottweiler er så vakre! Det hadde mamma som ung:)
Ellers så har jeg fallt pladask for mops, ikke helt samme som rottweiler akkurat haha
Mopser er morsomme de, for all del - men liker dem med litt størrelse på jeg da :P

Eller i det minste noe som er større enn en katt ;)

Hmm.. Vanligvis får lillegutt en flaske mme hver 4. time og etterlyser den (i hvertfall på dagen).

Men siste flaske han fikk var kl 3 i natt ; han har fått pupp siden, men det pleier ikke være nok..
Sikkert ikke noe, men klarer ikke legge fra meg tanken om at han kanskje ikke er helt frisk. Han har ikke feber, man synes ham er veldig varm likevel...
Alt man skal engste seg for :/

Huff, så slitsomt når det er slik hver dag :( har ikke HS noen gode råd?

Skjønner deg så godt ift til puppene.. Mine er fremdeles ikke bra, og smører fremdeles med salve og purelan ;) får bare holde ut!

Har ingen gode råd ift til søvn. Min sovner på puppen og så sovner vi sammen. Er ikke helt komfortabel med det jeg (sover mer et øye åpent :P ). Redd for å skade han :/

En venninne måtte ut å kjøre med sin datter hver kveld.. En liten tur i bil, så sov hun tungt etterpå ;) vet ikke pm jeg anbefaler en sånn rutine da :P men det funka for dem :D

Skal på barselstreff med helsesøster tilstede i dag , får høre med henne kanskje.. 6 ukerskontroll til fredag så da skal jeg iallefall høre om råd og tips.
Hun sover forsåvidt godt om natten.. Men hun er nok så trøtt og sliten at hun evner annet enn å sove litt..

Bruker kjøkkenvifta innimellom :-p

Hmm.. Vanligvis får lillegutt en flaske mme hver 4. time og etterlyser den (i hvertfall på dagen).

Men siste flaske han fikk var kl 3 i natt ; han har fått pupp siden, men det pleier ikke være nok..
Sikkert ikke noe, men klarer ikke legge fra meg tanken om at han kanskje ikke er helt frisk. Han har ikke feber, man synes ham er veldig varm likevel...
Alt man skal engste seg for :/
Hvis mangefølelsen din sier at noe er galt så får du bare følge med. De får jo fort feber de små hvis det er noe.
Min spiser hver 2.-3.time:sour: og griner i mellomtida :facepalm:

Veldig bra ja :) Skal bare hente lillegutt. dere da?
okei.
Vært en tur på vakre hjem,interiørbutikk.
Ble en lampe og 2 puter.
Nå er mannen og OJ til legen...så skal de hente bonus etterpå på skolen...så er det frisør på OJ etter det...så forhåpentligvis planløs frem til 20.00 når noen kommer innom.

okei.
Vært en tur på vakre hjem,interiørbutikk.
Ble en lampe og 2 puter.
Nå er mannen og OJ til legen...så skal de hente bonus etterpå på skolen...så er det frisør på OJ etter det...så forhåpentligvis planløs frem til 20.00 når noen kommer innom.
busy som vanlig :P

Den var ganske dyr ja.. Tror det er butikker som knytter seg til vakre hjem konseptet.. Den hos oss het Melhus fargehandel - vakre hjem. Aner ikke om de tar imot bestillinger. Jeg har kun brukt de for tips ift fargevalg osv :)

Stakkars liten :( fort gjort at de små får vondt pga erfaringer ja..

Hvordan sjekker de for astma hos småtasser?
okei,men sikkert samme da.
vi fant 2 puter og en lampe wee:D

ja for avf. hans nå har ikke vært spesielt hard...så tror han gruer seg til å presse...:(

Tror det meste gjøres ved å nevne kroppslige symp. hos lege og at lege utfører div. undersøkelser. lytter på etc etc.
men vet de også kan ta noe som heter pef-måling. da sjekker man lungefunksjonen.

Mopser er morsomme de, for all del - men liker dem med litt størrelse på jeg da :p

Eller i det minste noe som er større enn en katt ;)
haha de er så skjønne syns jeg bare...ser ut som de har krasja med en dør haha...men ja...ikke store hunden det..

Back
Topp