Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
Mopser er morsomme de, for all del - men liker dem med litt størrelse på jeg daHuff, scary jaHer ble jeg tatt veldig seriøs og det skulle tas videre med vedkommende...men om det ble det og gangen videre i det aner jeg ikke.
Åhh rottweiler er så vakre! Det hadde mamma som ung![]()
Ellers så har jeg fallt pladask for mops, ikke helt samme som rottweiler akkurat haha
Tror vi blir hjemme. Blitt invitert til noen venner, men ikke helt praktisk med babyHva skal dere på nyttårsaften=)?
Helt okJaDere da?
Huff, så slitsomt når det er slik hver daghar ikke HS noen gode råd?
Skjønner deg så godt ift til puppene.. Mine er fremdeles ikke bra, og smører fremdeles med salve og purelanfår bare holde ut!
Har ingen gode råd ift til søvn. Min sovner på puppen og så sovner vi sammen. Er ikke helt komfortabel med det jeg (sover mer et øye åpent). Redd for å skade han :/
En venninne måtte ut å kjøre med sin datter hver kveld.. En liten tur i bil, så sov hun tungt etterpåvet ikke pm jeg anbefaler en sånn rutine da
men det funka for dem
![]()
Hvis mangefølelsen din sier at noe er galt så får du bare følge med. De får jo fort feber de små hvis det er noe.Hmm.. Vanligvis får lillegutt en flaske mme hver 4. time og etterlyser den (i hvertfall på dagen).
Men siste flaske han fikk var kl 3 i natt ; han har fått pupp siden, men det pleier ikke være nok..
Sikkert ikke noe, men klarer ikke legge fra meg tanken om at han kanskje ikke er helt frisk. Han har ikke feber, man synes ham er veldig varm likevel...
Alt man skal engste seg for :/
og griner i mellomtida 
okei.Veldig bra jaSkal bare hente lillegutt. dere da?
vi fant vi fant hihiHåper det ja![]()
men nå må vi vente helt til onsdagvi fant vi fant hihi
busy som vanligokei.
Vært en tur på vakre hjem,interiørbutikk.
Ble en lampe og 2 puter.
Nå er mannen og OJ til legen...så skal de hente bonus etterpå på skolen...så er det frisør på OJ etter det...så forhåpentligvis planløs frem til 20.00 når noen kommer innom.
okei,men sikkert samme da.Den var ganske dyr ja.. Tror det er butikker som knytter seg til vakre hjem konseptet.. Den hos oss het Melhus fargehandel - vakre hjem. Aner ikke om de tar imot bestillinger. Jeg har kun brukt de for tips ift fargevalg osv
Stakkars litenfort gjort at de små får vondt pga erfaringer ja..
Hvordan sjekker de for astma hos småtasser?
haha så gøy...På hytta til svigerssambo er fyrverkerigal.. Bruker 1000vis av kr på showet sitt
![]()
haha de er så skjønne syns jeg bare...ser ut som de har krasja med en dør haha...men ja...ikke store hunden det..Mopser er morsomme de, for all del - men liker dem med litt størrelse på jeg da
Eller i det minste noe som er større enn en katt![]()
nei, ikke nødvendigvis...spørs...har de barn?Tror vi blir hjemme. Blitt invitert til noen venner, men ikke helt praktisk med baby
med håndball ja? mente vi fant vi fant puter hehe...ikke vi vant vi vant...lolvi fant vi fant hihi
ja desverre haha....busy som vanlig![]()
hehe uff, håper det blir kos daja desverre haha....
kjente jeg hadde lyst å denge mannen i hode når han sa ja til besøk i kveld
jada gjør jo det...skal se film...så blir jo bare et par timer uasetthehe uff, håper det blir kos da![]()