hehe ja skulle bare ønske det gikkHar bodd begge de stedenegikk på skole både på Bardufoss og Tromsø
Dere får bo i oslo(?) på vintern og her oppe på sommern
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja skulle bare ønske det gikkHar bodd begge de stedenegikk på skole både på Bardufoss og Tromsø
Dere får bo i oslo(?) på vintern og her oppe på sommern
![]()
jeg vil tro man forsnakker seg og sier enten han eller henne. det har holdt på å skje her skjønner duHaha, bare godt av å lure litt!vi tenkte og på å holde ting litt hemmelig. Eneste vi har klart å holde skjult, er navn. Sikkert fordi vi ikke vet det selv enda.
![]()
Så koselig, kan tenke meg hun vilnsette pris på å høre det når hun blir litt eldre. Her er det to mnd til termin, og vi har ikke engang alternativer.jeg vil tro man forsnakker seg og sier enten han eller henne. det har holdt på å skje her skjønner dunavn er blankt, men det var det med N til etter oul. aldri tenkt navnet på N, men det kom i en drøm og hun ble hetende det
betyr fødselsdagsgave
vi tror det vi ogSå koselig, kan tenke meg hun vilnsette pris på å høre det når hun blir litt eldre. Her er det to mnd til termin, og vi har ikke engang alternativer.![]()
Koselig. Man blir jo like glad om det er gutt eller jente, men er så spennende med kjønn.vi tror det vi ogdet er ikke alltid lett
den gang visste jeg det var jentene nå tror jeg gutt kun fordi gyn sa det ikke noen magefølelse
jente eller gutt er det samme for oss
men det som hadde vært moro er om gyn så det helt fra uke 11! det er noe å ha med seg det. på oul synes jeg det er så vanlig å vite kjønn, så håper de kan se kjønnet om 2 uker. hvis ikke så går vi ut fra gutt og får heller kjønnet skrevet ned på oul og vi åpner det sammen på ett vis
![]()
Ja, hvor skal jeg begynne...oi da hva er det henne har gjort?![]()
Jeg misunner deg!Må si jeg beundrer tålmodigheten, samtidig som at jeg er glad for at jeg har evnen til å få ting ut av systemet så fort jeg merker at det plager meg.![]()
God nattgitt N paracet så sier henne "bæsj" hehe henne er søt da<3 nå skal vi alle sove
god natt og sove godt ! <3 snakkes i morgen og takk for idag
![]()
Ikke bare bare det heller. Blitt bedre de siste årene, men i ungdommen var jeg nok en liten hissigpropp, som rotet meg opp i litt flere konfrontasjoner enn det som strengt tatt var nødvendig.Jeg misunner deg!
Det var jeg og. Lurer på hva som skjeddeIkke bare bare det heller. Blitt bedre de siste årene, men i ungdommen var jeg nok en liten hissigpropp, som rotet meg opp i litt flere konfrontasjoner enn det som strengt tatt var nødvendig.![]()
TakkDere får sove godt, jenter!![]()
Noe såntHaha, blir litt satt ut. Alt hun gjør, må vel bli gjort halvveis og ikke det engang?
Mhm, skulle vært fint å la de slippe smerter og ubehag.Ja.. Skulle gjerne tatt alle smertene for henne, jeg. Er så vondt å se de små ikke få sove pga tennene![]()
3 mnd vaksinene?
Vi har vaksiner på onsdag. 5 mnd vaksinene.
Gått rett fra vannkopper til tannfrembrudd, og nå vaksiner. Håper hun reagerer likt som på 3mnd vaksinene. Da fikk hun ingen reaksjoner i det hele tatt. Det var deilig![]()
Det skjønner jeg blir tungvint
Håper det retter seg!!
Haha sist jeg kjøpte sånn ferdig fjorlands risgrøt så fant jeg ett lite dyr med mer enn 2 bein oppiUff då Va sægs om færdig grøt nest gångdu verkar vara så god på å svi grøten hver gang
Ja. SydillaVurderer å selge litt på etsy snart
![]()
Oiii daNoen våkne? Her må jeg visst kjøre vogn rundt i stua inatt![]()