Adventstiden

Han skal vel være ca 400 gram og 25cm, tror jeg. :) Jeg har bittelitt større mage nå enn da jeg gikk med Hermine, men det er fordi jeg hadde mer mage når jeg ble gravid nå. :p Men det vistes godt på denne tiden med Hermine også. :) Går inn i 6.måned denne uken. :D

I går var vi på julebord, og der var det ei som var kommet et par uker lengre enn meg i svangerskapet...hun hadde en mikroskopisk liten kul nederst på magen. Hadde man ikke visst hvor tynn hun pleier å være ville man ikke sett at hun var gravid. Naturen kan være urettferdig. :p

Herremin! Nå går det jammen fort! :) 6 mnd :eek: snakker Hermine mye om babyen? :)

Ja det er sprøtt det der at hos noen så popper magen ut med engang, mens andre er nesten høygravide og magen syns omtrent ikke :p
 
Omgangssykepepperkaker er ikke noe fristende da. :p

Håper ingen flere blir smittet da!

Haha nei huff :p får ta det til neste helg eller uka etter det :) da får vi masse tid til sånt og gavelaging :D
 
Herremin! Nå går det jammen fort! :) 6 mnd :eek: snakker Hermine mye om babyen? :)

Ja det er sprøtt det der at hos noen så popper magen ut med engang, mens andre er nesten høygravide og magen syns omtrent ikke :p
Hun blir mer og mer bevisst lillebror des større magen blir. I går kom hun bort og sang til magen, hun tenkte han ville høre litt musikk. :rolleyes: Og etterpå henta hun ei bok og leste for han. :p Tror hun blir ei veldig omsorgsfull storesøster! Hun spiste klementin til kveldsmat og så spurte hun om lillebror ville ha, joda det vil han sikkert svarte jeg så sa hun "her, spis den da" og skulle ha meg til å spise den. :p :)
 
Haha nei huff :p får ta det til neste helg eller uka etter det :) da får vi masse tid til sånt og gavelaging :D
Har dere fri de siste dagene før jul?

Jeg jobber til og med lillejulaften :( Men Hermine og mannen får ferie på fredag, heldiggrisene!
 
Hehe ja. Hverfall med tanke på eksamener osv for hennes del. Litt kjedelig å ligge rett ut da :p

Er formen deres fine da? :)
Litt småforkjøla både ungene og jeg. Men ellers bra :)
 
Har dere fri de siste dagene før jul?

Jeg jobber til og med lillejulaften :( Men Hermine og mannen får ferie på fredag, heldiggrisene!
Jeg hadde sagt at jeg kunne jobbe i barnehagen lille julaften. Det pleier vanligvis å være endel barn der da. Men i år var det uvanlig få som skulle dit, så da hadde de ikke behov for meg. Er skolen åpen lille julaften?
 
Jeg hadde sagt at jeg kunne jobbe i barnehagen lille julaften. Det pleier vanligvis å være endel barn der da. Men i år var det uvanlig få som skulle dit, så da hadde de ikke behov for meg. Er skolen åpen lille julaften?
Vi følger SFO-ruta...så jeg jobber romjula også :(

Men det er første gang jeg jobber jul, og neste år har jeg permisjon. Så skal vel holde ut. ;)
 
Vi følger SFO-ruta...så jeg jobber romjula også :(

Men det er første gang jeg jobber jul, og neste år har jeg permisjon. Så skal vel holde ut. ;)
Ja det holder du nok ut :) jeg har faktisk ikke hørt om SFO-er som har åpent i jula, så det tenkte jeg ikke på.
 
Hun blir mer og mer bevisst lillebror des større magen blir. I går kom hun bort og sang til magen, hun tenkte han ville høre litt musikk. :rolleyes: Og etterpå henta hun ei bok og leste for han. :p Tror hun blir ei veldig omsorgsfull storesøster! Hun spiste klementin til kveldsmat og så spurte hun om lillebror ville ha, joda det vil han sikkert svarte jeg så sa hun "her, spis den da" og skulle ha meg til å spise den. :p :)

Haha så god hun er!!:D hun blir nok en god storesøster som både han og evt andre søsken kommer til å se opp til :)
 
Har dere fri de siste dagene før jul?

Jeg jobber til og med lillejulaften :( Men Hermine og mannen får ferie på fredag, heldiggrisene!

Emira har siste skoledag 22 des da. Men skal ikke på sfo de to dagene. Og de andre har siste dag i bhg 18 des :) jeg skal jobbe litt 21, 23 og 30. Men ikke fulle dager :D så blir mye tid til hjemmekos fra og med neste helg egentlig :) skulle jobbet fullt denne uka da, men må bli hjemme imårra :p
 
Litt småforkjøla både ungene og jeg. Men ellers bra :)

Ja det er vel ikke til å unngå :p vært det her også. Men ungene har vært i fin form :) men merker godt at det har blitt mer sykdom etter dem byttet bhg! Kun vannkoppene dem fikk av Emira :p
 
Ja det holder du nok ut :) jeg har faktisk ikke hørt om SFO-er som har åpent i jula, så det tenkte jeg ikke på.

Har du ikke? Det har dem her. De dagene det ikke er helligdager da. Og julaften/nyttårsaften :)
 
Ja det holder du nok ut :) jeg har faktisk ikke hørt om SFO-er som har åpent i jula, så det tenkte jeg ikke på.
Alle skoler i Tromsø har SFO åpent sålenge det ikke er helligdag, julaften eller nyttårsaften...skulle ønske de kunne holde stengt. :p
 
Emira har siste skoledag 22 des da. Men skal ikke på sfo de to dagene. Og de andre har siste dag i bhg 18 des :) jeg skal jobbe litt 21, 23 og 30. Men ikke fulle dager :D så blir mye tid til hjemmekos fra og med neste helg egentlig :) skulle jobbet fullt denne uka da, men må bli hjemme imårra :p
Oi, siste skoledag så seint? Her er siste skoledag 18.desember, så de som ikke er på SFO har 2 uker juleferie.

Jeg jobber heldigvis bare 4 timer per dag de dagene før jul og romjula. :)
 
Alle skoler i Tromsø har SFO åpent sålenge det ikke er helligdag, julaften eller nyttårsaften...skulle ønske de kunne holde stengt. :p
Kanskje de har det her og... Men jeg kan ikke huske at vi svarte på noe i fjor om han skulle dit i romjula eller ikke, og har ikke fått noen Mail om det i år. SFO-lederen er ganske raskt ute med å sjekke hvilke barn som kommer på slike dager. Men, men. Har jo ikke så mye å si, kan hende det er forskjellig praksis og?
 
Oi, siste skoledag så seint? Her er siste skoledag 18.desember, så de som ikke er på SFO har 2 uker juleferie.

Jeg jobber heldigvis bare 4 timer per dag de dagene før jul og romjula. :)
22.er siste skoledag her og :)
 
Oi, siste skoledag så seint? Her er siste skoledag 18.desember, så de som ikke er på SFO har 2 uker juleferie.

Jeg jobber heldigvis bare 4 timer per dag de dagene før jul og romjula. :)

Ja jeg trodde det her å! Helt til vi fikk lapp om barnet IKKE skal gå i kirken 22 des:confused: da ble det visst også en kosedag å sånt. Så da skal dem vel dit på mandagen før å :p syns det er rart da, når de to datoene var med som juleferie hos SFO!

Godt med korte dager :) kommer også til å jobbe halve dager den tiden :) blir bare å gå raskt over rom og toaletter dagen før julaften og nyttårsaften :)
 
Jeg sjekket nå, og det er ikke SFO her i juleferien :)
 
Oi, siste skoledag så seint? Her er siste skoledag 18.desember, så de som ikke er på SFO har 2 uker juleferie.

Jeg jobber heldigvis bare 4 timer per dag de dagene før jul og romjula. :)
Det blir nesten akkurat to uker på skolebarna her også. Siste skoledag tirsdag 22.desember, oppstart igjen tirsdag 5.januar :)
 
Siste skoledag er fredag den 18 desember og oppstart igjen er mandag 4.januar! Bhgen har planleggingsdag den dagen, så oppstart igjen den 5. Januar:)
 
Back
Topp