Har jo snakket om at jeg ønsker å til hudpleier over lang tid, massasje har jeg en gang i mnd uansett, men å slippe å betale selv for en gangs skyld hadde jo vært greitSpabehandling?Det høres godt ut synes jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jo snakket om at jeg ønsker å til hudpleier over lang tid, massasje har jeg en gang i mnd uansett, men å slippe å betale selv for en gangs skyld hadde jo vært greitSpabehandling?Det høres godt ut synes jeg
![]()
Ikke så mye i grunn.Hva er dU interessert i?
Trenger ingenting i grunn. Ønsker meg ny telefon men det er så dyrtSkoeller gavekort på noe du trenger.
Hvilke av dem er det du har lyst på?Ikke så mye i grunn.
Akkurat nå er det å være gravid altoppslukende ift klær og sko føler jeg. Vet at alt blir trangt uansett. Ønsker meg en ny michael kors veske,men har jeg bruk for det?![]()
Velværebehandlinger er fantastiske gaver synes jegHar jo snakket om at jeg ønsker å til hudpleier over lang tid, massasje har jeg en gang i mnd uansett, men å slippe å betale selv for en gangs skyld hadde jo vært greit![]()
Det vet jeg ikke om du harIkke så mye i grunn.
Akkurat nå er det å være gravid altoppslukende ift klær og sko føler jeg. Vet at alt blir trangt uansett. Ønsker meg en ny michael kors veske,men har jeg bruk for det?![]()
Det høres jo bra utvil skjule frem til farfar og tanten til mormor vet at jeg er gravid så ikke de føler seg tilside sattfarfar bor på vestlandet og tanten til mormor ser jeg ikke så ofte. de får julekort
ellers vil ikke jeg skjule det mer
![]()
Nam, der var det mye godtTroika.
Marsipan med sjokolade trekk
Orio konfekt![]()
Haha, jaDagens gode gjerning![]()
Ja det har jegAkkurat samme som her da:/
Du har iPhone også?
Vi har party serien. Koster jo litt, men aldri brent noe i dennæhvor får man kjøpt de?
kanskje det er noe å ønske seg til jul.
Det var en sinna samboer jeg hørte ute på kjøkkenethørte skrubbing, litt sukking etterfulgt av "hver jævla gang, siste gang vi spiser risgrøt"
Ja det sa du i fjor også kjære![]()
Hihi, minker det??Når du innser at mann må lage flere konfekter![]()
Ja, det må du haHaha, jagod samvittighet nå!
Samme som her daFy så kalt der er her 0 grader. Bara snø som manglar. Men de ska tydligvis regna imon og hela uken. Blæææ hater det
Virker som iPhone sliter litt i dag:/Ja det har jeg![]()
Huttemegtu!!i morgen må jeg kle snuppa opp og ikke minst meg! -6 på gradestokken i morgen
Altfor mye godtNam, der var det mye godt![]()
JaDet høres jo bra utsetter de nok pris på!
Ja No veldig fortHihi, minker det??![]()