Har vært grusomt kaldt her i dag. Var i kongeparken nå i ettermiddag/kveld og holdt på å fryse både ben og armer av meg. Og glattFy så kalt der er her 0 grader. Bara snø som manglar. Men de ska tydligvis regna imon og hela uken. Blæææ hater det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært grusomt kaldt her i dag. Var i kongeparken nå i ettermiddag/kveld og holdt på å fryse både ben og armer av meg. Og glattFy så kalt der er her 0 grader. Bara snø som manglar. Men de ska tydligvis regna imon og hela uken. Blæææ hater det
Ja håper detja da forstår han mer![]()
Neida, det var familie bursdag. Hele familien til gubbis er veldig nære så de pleier å ta hele dagen...Oi og det var barnebursdag også? Trodde de varte ett par timer jeg :-Oa![]()
Så braHåper jeg også, hun sover godt allerede![]()
På med ulltøy .i morgen må jeg kle snuppa opp og ikke minst meg! -6 på gradestokken i morgen
Aaah sosial gjeng med andre ord?Neida, det var familie bursdag. Hele familien til gubbis er veldig nære så de pleier å ta hele dagen...![]()
Spabehandling?Hva skal jeg ønske meg i julegave av gubbis og tuppa? Jeg trenger hjelp!
Troika.Ser ut som du har lagd en del allerede også
Hvilken type?
Hva skal jeg ønske meg i julegave av gubbis og tuppa? Jeg trenger hjelp!
Tre typer konfekt og tre typer julekakerSå flink du har vært allerede. Wow! Ulike sorter også?
næDu får kjøpe kjelene fra høyang polaris![]()
Det var en sinna samboer jeg hørte ute på kjøkkenetDet blir den med meg også![]()
SkoHva skal jeg ønske meg i julegave av gubbis og tuppa? Jeg trenger hjelp!
Da er det vel ikke så mye mer å gjørejadet har vi
![]()
Men det er jo veldig godt. Spørs om vi bruker for høy varme?næhvor får man kjøpt de?
kanskje det er noe å ønske seg til jul.
Det var en sinna samboer jeg hørte ute på kjøkkenethørte skrubbing, litt sukking etterfulgt av "hver jævla gang, siste gang vi spiser risgrøt"
Ja det sa du i fjor også kjære![]()
He he ja ikke santÅh, typisk mamma altså![]()
Ja, de er detAaah sosial gjeng med andre ord?![]()
Hva er dU interessert i?Hva skal jeg ønske meg i julegave av gubbis og tuppa? Jeg trenger hjelp!