Skravletråd desember

Trenger vel ikke skjule den lenger nå;)
vil skjule frem til farfar og tanten til mormor vet at jeg er gravid så ikke de føler seg tilside satt :) farfar bor på vestlandet og tanten til mormor ser jeg ikke så ofte. de får julekort :) ellers vil ikke jeg skjule det mer :D

Last edited:
Når du innser at mann må lage flere konfekter:)
b5b0b263faa27d1101468fd44299db2a

jeg hadde en periode problemer med appen, men så rettet det seg. men stadig vekk så tuller den. iphone har jeg

Fy så kalt der er her 0 grader. Bara snø som manglar. Men de ska tydligvis regna imon og hela uken. Blæææ hater det

Det er det.

Sleng på en stressa mann som ikke får ting til å fungere etter planen (trolig betyr det: Senga er ikke så lett å flytte, han er stersset som fy over at det er så mye rot, rot, rot i gangen (alt han har tatt ut fra det rommet i siste liten, bl.a) og derved ikke plass til å flytte det, og han vet ikke hvor han skal gjøre av det, og jeg får ikke hjulpet til og roet ham ned for 1) jeg er relativt lite brukelig til slikt (får bare mer kynnere når jeg prøver, og da blir han stressa av det også) og 2) jeg er låst til å sitte her og se kalendertv med to drittsure unger som krangler, dvs i hovedsak lillesøster plager storebror til han ikke orker mer og litt til)

Og så kommer altså mine foreldre for at de har bestemt at det er best at pappa hjelper ham å bære ut den senga i dag i stedet for i morgen slik først avtalt, i fall det tar såpass lang tid at man ikke blir ferdig før ungens leggetid, i natt SKAL han sove på det gamle rommet mens limlukta luftes ut, men i morgen er han innstilt på å flytte.

Og mannen vil helst tvinge dem til å snu i døra, og de er innstilt på å være her til etter ungene er i seng, og bl.a vise meg det tilbehøret de har kjøpt til Lundbyhuset mitt som lillesøster har fått lov til å ta i bruk, siden det var halv pris på møbler (og vi trengte litt oppdatering) samt at jeg har bedt henne kjøpe kjeller til det. For å få plass til et barnerom, det hadde ikke jeg. De har det med i bilen (det var søndagstilbud, så mine ikke-handle-på-søndager-foreldre har vært på kjøpesenter i dag. Etter at min ikke-jobbe-på-søndager-far brukte et par timer her sammen med min mann på siste rest av tapetseringen i formiddag.

Sliten i kveld.

Enda jeg egentlig ikke har gjort spesielt mye i det hele tatt.
Alle er liksom på tuppa og irritert på hverandre, og det er ikke noe gøy.
Jeg blir helt svett og matt bare av å lese om dette jeg....!
Håper alle blir blide på hverandre snart, at ungene sovner greit og at alt annet ordner seg greit.
Stor klem til fineste Sara!

i morgen må jeg kle snuppa opp og ikke minst meg! -6 på gradestokken i morgen

Back
Topp