Skravletråd desember

Spabehandling? :) Det høres godt ut synes jeg ;)
Har jo snakket om at jeg ønsker å til hudpleier over lang tid, massasje har jeg en gang i mnd uansett, men å slippe å betale selv for en gangs skyld hadde jo vært greit :p

Hva er dU interessert i?
Ikke så mye i grunn.
Akkurat nå er det å være gravid altoppslukende ift klær og sko føler jeg. Vet at alt blir trangt uansett. Ønsker meg en ny michael kors veske,men har jeg bruk for det? :p

Ikke så mye i grunn.
Akkurat nå er det å være gravid altoppslukende ift klær og sko føler jeg. Vet at alt blir trangt uansett. Ønsker meg en ny michael kors veske,men har jeg bruk for det? :p
Hvilke av dem er det du har lyst på?

Har jo snakket om at jeg ønsker å til hudpleier over lang tid, massasje har jeg en gang i mnd uansett, men å slippe å betale selv for en gangs skyld hadde jo vært greit :p
Velværebehandlinger er fantastiske gaver synes jeg :D

Å nei N har rar lukt fra munnen og feber :/

vil skjule frem til farfar og tanten til mormor vet at jeg er gravid så ikke de føler seg tilside satt :) farfar bor på vestlandet og tanten til mormor ser jeg ikke så ofte. de får julekort :) ellers vil ikke jeg skjule det mer :D
Det høres jo bra ut:) setter de nok pris på!

:D hvor får man kjøpt de? :) kanskje det er noe å ønske seg til jul.

Det var en sinna samboer jeg hørte ute på kjøkkenet :p hørte skrubbing, litt sukking etterfulgt av "hver jævla gang, siste gang vi spiser risgrøt"
Ja det sa du i fjor også kjære :p
Vi har party serien. Koster jo litt, men aldri brent noe i den;)
Har ofte tilbud på jernia:)

Back
Topp