Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan væreNei egentlig ikke, kanskje prøvemen syns de sitter bedre når de er litt større og kan ha beina ut. Vet ikke om du skjønte noe av det, men
![]()
Tror ikke det er det før 8Får håpe det ikke er mye kø da![]()
Øvelse gjør mesterDet kan værefølte å det at babyen hun viste i filmen datt bedre enn min ;p
Men når jeg nå søker så er det jo flere metoder så får prøve en annen i morgennå henger han jo bare i puppen resten av kvelden å da er det ikke så lett uansett
![]()
Hehe nei, kanskje ikkeTror ikke det er det før 8hehe vis vi ikke tar det litt seinere når vi skal handle likevel
får se
![]()
Ja jeg er allerede fornøyd å gleder meg til å prøve mer i morgenØvelse gjør mesterhåper du blir fornøyd med den
![]()
Jeg må bed å finneWoop woophar du no snop?
![]()
Vis ikke alle har samme tanke som meg daHehe nei, kanskje ikke![]()
haha huff...uglyNja. Det var ganske tydelig at det ikke var Elsa for å sundet slik så det var ikke så veldig stasbare se på bildetråden
![]()
arghhh typisk...jaja i morgen daGått å ventet i en evighet på babygymen.. Så får jeg melding fra posten nå om at den har kommet2 min før stenge tid
![]()
Det er braJa jeg er allerede fornøyd å gleder meg til å prøve mer i morgen![]()
I skapetJeg må bed å finnehehe har masse i skapet
må jo ha det
du da?
Kan jo skje men ikke så sannsynligVis ikke alle har samme tanke som meg da![]()
Jey! Samme herInntatt sofakroken, sovende baby på puppen.. Klar for kamp!! Heia Norge!