Hahaha, nei, det kan du siOmg svigermonster hvem er glad på få henne på besök![]()
Var noen år vi fikk overnattingsbesøk av hun 1 gang i uken; fordi hun pendlet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, nei, det kan du siOmg svigermonster hvem er glad på få henne på besök![]()
Ja de ödela hela. Imon ska Meg og barnen baka kakemen, 3 åringen önskar. Eller så ska eg ha besök. Du da??Ah! Sen powernap kan fort ødelegge nattesøvnenHar du planer for morgendagen?
![]()
Omg de kan eg förstå. Eg hade min i 3 mnd en gang . Bläää de värsta eg har upplevd i mitt livHahaha, nei, det kan du si
Var noen år vi fikk overnattingsbesøk av hun 1 gang i uken; fordi hun pendletDet var utfordrende!
Ikke 3 mnd sammenhengende?Omg de kan eg förstå. Eg hade min i 3 mnd en gang . Bläää de värsta eg har upplevd i mitt liv
Ahh! Stas med kakemennJa de ödela hela. Imon ska Meg og barnen baka kakemen, 3 åringen önskar. Eller så ska eg ha besök. Du da??
Jo. Eg gick i depressijoner då . Menar det eg var på bottenIkke 3 mnd sammenhengende?
Så koseligt middag hos mamma, savnar å spisa middag hos mammaAhh! Stas med kakemenn
Skal på julemarked og så på middag til mamma![]()
Ja, guriland! Det skjønner jeg! Men hvorfor så lenge? Jeg hade flyttet ut selv!Jo. Eg gick i depressijoner då . Menar det eg var på botten
Blir det ikke så ofte middag hos mamma?Så koseligt middag hos mamma, savnar å spisa middag hos mamma![]()
Bor ju 3000km fra oss hade ett visum på 3 Mnd. Hon var helt jævlig assåJa, guriland! Det skjønner jeg! Men hvorfor så lenge? Jeg hade flyttet ut selv!
Ah! Den ser jeg. Burde vært en annen løsning. Virker jo voldsomt!Bor ju 3000km fra oss hade ett visum på 3 Mnd. Hon var helt jævlig asså
Nei mamma bor i Sverige så de er ikke oftaBlir det ikke så ofte middag hos mamma?
Hvor ofte pleier dere å dra på besøk til Sverige?Nei mamma bor i Sverige så de er ikke ofta![]()
Haha da hadde jeg blitt populær i Oslo sentrumJeg stemmer for tute/horn![]()
Takk for detGod nattog god bedring
![]()
Vi skal 50 milOk. Skal dere langt?
Det gjorde jeg ikke tydeligvis. Får ikke sove er vel mer riktigHåper du våkner helt rehabilitert i morgen iallefall.![]()
Vi skal hjem til min familie og feire julHvor skall dere??
Blir ikke særlig oppvarting tror jegEr det ikke deilig å bli vartet opp da?![]()
Jatvilling-synåler faktisk![]()