Ikke så veldig
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så veldig
N soverhun får siste jeksel. Krysser fingrene for null bass nå !!!!
![]()
Bass .....
En nabo jeg gjerne skulle ha flådd! Holdt på i snart en uke. Blir gal jeg :OTypisk det danaboer??
Det var det ogsåSå bildene dine. Så koselig ut![]()
Og når var det du se dere flyttet?En nabo jeg gjerne skulle ha flådd! Holdt på i snart en uke. Blir gal jeg :O
Like greit det ; )Heheda havner den ikke på min "to see" liste ihvertfall
![]()
Starter visning på nyåret men først takstmann på leiligheten her. Orker ikke nå midt i jul og nyttårOg når var det du se dere flyttet?
Ja. Temperaturen hennes har svingt litt idag. Men ikke helt feber. Meste var 37.4.
Er så fælt å se de små ha vondt![]()
God bedring og god nattNatta folkens, dette håndleddet orker ikke noe mer skriving
En nabo jeg gjerne skulle ha flådd! Holdt på i snart en uke. Blir gal jeg :O
Natta folkens, dette håndleddet orker ikke noe mer skriving
Ja.. og flaskenekt. Slitt med å få i henne mme. Men spiser av skje som en foss. Knallrød i kinna, og bare sutrende og snurper igjen leppa om flasketuten nærmer segUff, er det fremdeles mye styr og vondt hos dere?![]()
Mhm ..... Jeg er var på lyder som gravid ogFysj! Vi har noen sånne vi og.. Bor i blokk, så slipper jo ikke unna. Er alltids noen som skal feste![]()
Veeet, been there!Fysj! Vi har noen sånne vi og.. Bor i blokk, så slipper jo ikke unna. Er alltids noen som skal feste![]()
Håper du våkner helt rehabilitert i morgen iallefall.Kan jo det men tror mest det bare er forslått det håndleddet.
Ja kan jo ha gjort det med nakken når jeg smalt nedi gulvet.
Ååh. Nå får jeg litt håpJa, det tar seg gjerne opp før det plutselig går over. Skal se han får rett, og dere våkner til et lite riskorn i munnen i morgen tidlig.![]()
Ok. Skal dere langt?Vi drar 23.des
Uff. Ikke godt når de plages såJa de e fælt. Huskar ej att min son hade så vont som jenta. Hon er Extremt nær de e tænder