Skravletråd desember

Jeg ville latt henne sove på magen;)
Er jo ikke meninga dere skal passe på hele natta! Er jo umulig!:P
Ja. Problemet er bare at hun ikke klarer å sovne på magen enda. Det blir til lek. Så lot henne sovne på rygg i babynestet. Så får vi bare fjerne det når vi legger oss. Ellers snur hun seg i det og legger seg på magen. føler ikke det er trygt med den kanten :S

Det gjør den nok så fort tanna kommer skikkelig ut. Blir som natt og dag!
Uff. Noe skal man undres på som førstegangsforeldre :p gikk noen runder om det kunne være noe annet. Om en måtte ringe legevakt (dog er de ikke særlig hjelpsomme). Men gråten var ikke helt utrøstelig. Men nok til at hun ikke klarte å sove eller spise særlig. Så gav tilslutt paracet nå ikveld. Når den virka sovna hun på minuttet. Helt utslitt. duppa av flere ganger i armene våre, men klarte ikke sovne pga vondtene :/ lurer bare på hvor lang tid det kan ta før den er helt oppe altså..

O ja . Var bodde du da?
Bryne. :) min kjære er derfra, så klarte faktisk å lure ham til sørlandet etter noen år. :p fint i rogaland da. Trivdes veldig godt! Men vesla hadde alt av slekt her nede, og hun savnet dem veldig.

Uff. Noe skal man undres på som førstegangsforeldre :p gikk noen runder om det kunne være noe annet. Om en måtte ringe legevakt (dog er de ikke særlig hjelpsomme). Men gråten var ikke helt utrøstelig. Men nok til at hun ikke klarte å sove eller spise særlig. Så gav tilslutt paracet nå ikveld. Når den virka sovna hun på minuttet. Helt utslitt. duppa av flere ganger i armene våre, men klarte ikke sovne pga vondtene :/ lurer bare på hvor lang tid det kan ta før den er helt oppe altså..
Stakkars liten :( min jenta hade og veldigt vont, feber og var orolig ved tannframbrydd.

Er en ganske bratt læringskurve når man blir foreldre ja. :)
Min erfaring er at så fort tanna har brutt gjennom, så er det verste over. Trenger ikke komme helt opp, bare komme gjennom tannkjøttet. Og hvis det allerede er hvitt og humpete, så er det nok ikke lenge til. Kan skje npr som helst! Godt hun fikk sovet litt. Tar på en liten kropp!

Stakkars liten :( min jenta hade og veldigt vont, feber og var orolig ved tannframbrydd.
Ja. Temperaturen hennes har svingt litt idag. Men ikke helt feber. Meste var 37.4.

Er så fælt å se de små ha vondt :(

Bryne. :) min kjære er derfra, så klarte faktisk å lure ham til sørlandet etter noen år. :p fint i rogaland da. Trivdes veldig godt! Men vesla hadde alt av slekt her nede, og hun savnet dem veldig.
Ja de e fint i Rogaland :-) har selv bodd her i 11 år nu :-)

Er en ganske bratt læringskurve når man blir foreldre ja. :)
Min erfaring er at så fort tanna har brutt gjennom, så er det verste over. Trenger ikke komme helt opp, bare komme gjennom tannkjøttet. Og hvis det allerede er hvitt og humpete, så er det nok ikke lenge til. Kan skje npr som helst! Godt hun fikk sovet litt. Tar på en liten kropp!

Gubben går å håper på det er "over" til imorgen :p har vært et h** i noen dager med surk og sutring. Men idag er jo helt ekstremt.. men ikke rart om den bryter helt frem. Må jo gjøre kjempevondt :/

I morgen skal vi til min søster på adventslunsj og bytting av gaver, og så skal vi pynte treet! Og så skal vesla til sin far. Det er alltid så utrolig kjipt. Du da?
Lurer på å sette opp juletreet
Lage lussekatter
Pakke julegaver

Back
Topp