Hva har du gjort?Hei og hopp hvordan går det med dere.
Har har det vært fult kjør i hele dag.
Har en liten pause nå før kjøkkentjeneste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du gjort?Hei og hopp hvordan går det med dere.
Mhm de har mye fintJa Kappahl NEWBIE har så fina klæder både gutt og jenta klæder
Gratulerer med første tannDer kom faktisk første tanna til lille frøken! Ser riskornet er der i fronten nede! Snart er den forhåpentligvis helt gjennom![]()
Hva spiste dere?Det var godt med middag![]()
TakkVelkommen hjem![]()
Jeg ville latt henne sove på magenMen lurer på om vi bare må la henne sove på magen om hun vil... ellers må vi jo overvåke henne hele natta![]()
Jeg vetDet er det jeg har pleid å ha.. Sitter langt inne å kjøpe plast.
Det skjønner jegYes. De andra var i stoff blev fort skitne med 2 små barn.
Så flink du har værtHei ja de svider i mina føtter. Har stått hela dagen å bakat kaker. Bakat pita brød. Vaskar klær.bretta klæder. Dusajt barn nå glæder eg meg till å legga meg på sofan litt
Eg kan ej från botten av. Har de toro påsen egJa somregel gjør jeg det![]()
Er like mye styr hvert år for å finne et skikkelig fint tre..Jeg vet![]()
Mye lekkert i plast, men jeg får meg ikke til å kjøpe det[emoji14]
Japp de har de. Begge mina barn har en del plagg av newbie. Vask efter vask e de lika fina endaMhm de har mye fint
Hehe, kanskje ikke favoritten til mann og barn neiHar noen igjenmann og barn sin tålmodighet ble satt litt på prøve desverre
meeen er det ikke noe som hetee søndagsåpene butikker?
Flink ja . Mina ben gjör vont nå,Så flink du har vært
Da blir sofa herlig!
Så kjedeligEr det ikke typisk. Jeg sitter skrubbsulten og håper mini snart kan finne det for godt å sovne slik jeg og gubben kan spise middag før han stikker på jobb:-/. Men ikke søren om han skal sove nå:-/. I tillegg har han vært trøtt og grinete siden 4
Haha de var smart tenkt av 4 åringenEr like mye styr hvert år for å finne et skikkelig fint tre..
I år sa fireåringen: Mamma, jeg tror det er best om vi har sånn juksetre. Kanskje vi kan ha det ute.
Jeg: Åh, hvorfor det?
4 åringen: For ellers så blir det så mye rusk på gulvet.
Haha.
Hello snuppaHei og hopp hvordan går det med dere.