Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

Jeg strikket disse for en stund tilbake - de funker så bra!! Er doble, ulikt mønster på hver side. Hjemmestrikket er best ;)
Det er vel mer grytekluter enn oppvaskklut dette? :) Veldig fine! :)
 
Det er vel mer grytekluter enn oppvaskklut dette? :) Veldig fine! :)
Hahaha, ja det er jo det, gravidhjernen min fungerte ikke så bra i går så jeg koblet kluter=gryteklut ;) Jeg får prøve meg på oppvaskklut en dag jeg og ;) Akkurat når har jeg djevellue/hjallislue på pinnene :)
 
Så nydelig :) har lignende i grått selv... Tenker du å ha ullstrømpebukse under?

Er såå fin den bodyen! Har kun mønsteret i midten, så må komponere litt selv ved å blande oppskrifter. Utfordrende! Hadde tenkt å ha ullstrømpis under ja :)
 
Er såå fin den bodyen! Har kun mønsteret i midten, så må komponere litt selv ved å blande oppskrifter. Utfordrende! Hadde tenkt å ha ullstrømpis under ja :)

Helt nydelig... Regner med det blir ullstrømpis under her også :)
 
e94417b6e13a0aff32ef6f4873b04026


Akkurat nå har jeg denne på pinnene :) Meningener at den skal bli en del av hentesettet, men jeg syns den virker litt stor :).
 
e94417b6e13a0aff32ef6f4873b04026


Akkurat nå har jeg denne på pinnene :) Meningener at den skal bli en del av hentesettet, men jeg syns den virker litt stor :).

Kjempe fin bukse :) Jeg syns alle størrelser blir litt for store til nyfødt. Er det oppskrift 0-3 mnd eller nyfødt? Jeg måtte redusere masker på hentesett, hvis ikke hadde hun svømt i det.
 
Herregud så flinke dere er... Klarer ikke strikke skjerf engang jeg :p haha
 
Kjempe fin bukse :) Jeg syns alle størrelser blir litt for store til nyfødt. Er det oppskrift 0-3 mnd eller nyfødt? Jeg måtte redusere masker på hentesett, hvis ikke hadde hun svømt i det.
Ja er det ikke 0-3 den går i. 56/62. Syns den er både vis og lang, så får de om jeg ikke strikker en til i mindre :)
 
Blir nok bra til slutt. Beina kan du jo alltids snurre opp litt :) Bedre med litt vid enn for stram for de små tassene. Uansett, veldig fin bukse :)
Jada det blir nok bra :). Mamma ville strikke jakke så da fikk hun den æren ;) Første jente barnebarn, så hun koser seg med rosa strikk :D
 
Back
Topp