Syte- og klagetråden vår

Rett fra jubeltråd til klagetråd.. Gubben var på julebord og skulle ikke komme hjem før imorgen, istede kom han full hjem nå kl 11 med en flaske cognac til 1000kr som han fikk av sjefen sin, og som han absolutt føler han må åpne med en gang og fortsette å drikke her hjemme.. Syns det er skikkelig ubehagelig når han blir full og skal fortsette å sitte her å drikke seg dritings når jeg ligger gravid og sliten på sofaen mens jentungen vår ligger å sover... Han kunne heller dratt ut, men driter fullstendig i hva jeg sier. :(
 
Rett fra jubeltråd til klagetråd.. Gubben var på julebord og skulle ikke komme hjem før imorgen, istede kom han full hjem nå kl 11 med en flaske cognac til 1000kr som han fikk av sjefen sin, og som han absolutt føler han må åpne med en gang og fortsette å drikke her hjemme.. Syns det er skikkelig ubehagelig når han blir full og skal fortsette å sitte her å drikke seg dritings når jeg ligger gravid og sliten på sofaen mens jentungen vår ligger å sover... Han kunne heller dratt ut, men driter fullstendig i hva jeg sier. :(
Jeg hadde blitt sint.. kan jo ikke oppføre seg sånn? Hva sier han idag?
 
Jeg hadde blitt sint.. kan jo ikke oppføre seg sånn? Hva sier han idag?
Jeg var ganske sint, hormonene mine hjelper meg ikke akkuratt der;) men han endte opp med å sitte nede på film rommet og drakk en liten skvett og sovna, også sto han opp med oss kl 8 i fin form, så han er tilgitt:p jeg så for meg at han kom til å drikke en del mer og trampe rundt og prate høyt i tlf osv, da hadde tonen vært en annen idag for å si det sånn :p
 
Jeg var ganske sint, hormonene mine hjelper meg ikke akkuratt der;) men han endte opp med å sitte nede på film rommet og drakk en liten skvett og sovna, også sto han opp med oss kl 8 i fin form, så han er tilgitt:p jeg så for meg at han kom til å drikke en del mer og trampe rundt og prate høyt i tlf osv, da hadde tonen vært en annen idag for å si det sånn :p
Det var bra da :)
 
Uansett hva jeg gjør så gjør bekkenet vondt..vil bare kunne være med barna mine slik som før..
 
Bare for å få ut litt frustrasjon: Jeg har ikke sovet en hel natt i strekk på flere uker, nå er klokka 01 og jeg kjenner jeg både må på do og er sulten, i tillegg til at jeg har såå vondt nederst i ryggen (noen tips til ligge stillinger??), halsbrann har jeg også, blæh :(
38+2 i dag, og jeg kjenner at nå skal baby få lov til å komme ut snart!
 
Bare for å få ut litt frustrasjon: Jeg har ikke sovet en hel natt i strekk på flere uker, nå er klokka 01 og jeg kjenner jeg både må på do og er sulten, i tillegg til at jeg har såå vondt nederst i ryggen (noen tips til ligge stillinger??), halsbrann har jeg også, blæh :(
38+2 i dag, og jeg kjenner at nå skal baby få lov til å komme ut snart!
Kjenner til frustrasjonen, jeg har ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid med nr 1 for 2,5 år siden:p
 
Bare for å få ut litt frustrasjon: Jeg har ikke sovet en hel natt i strekk på flere uker, nå er klokka 01 og jeg kjenner jeg både må på do og er sulten, i tillegg til at jeg har såå vondt nederst i ryggen (noen tips til ligge stillinger??), halsbrann har jeg også, blæh :(
38+2 i dag, og jeg kjenner at nå skal baby få lov til å komme ut snart!
Uff :(
Å ligge på siden med støttepute både foran under magen og bak under rumpe/rygg bruker jeg ofte. Da kan jeg tippe litt over mot rygg uten at det blir helt på ryggen liksom. Og over mot magen uten at den blir skvist helt. Håper du snart får litt søvn!
 
Er så lei av å være andpusten, måtte konstant på do, stikningene i hufsetufsa, vonde hofter og korsrygg, kynnere, sprø drømmer, følelsen av at baby skrur bekkenet fra hverandre (auu), vektoppgang, ja det meste av plager! Såh,,, godt å få det ut!!!!:singing::depressed:
 
I dag har jeg en skikkelig dårlig dag, og alt føles bare tungt og slitsomt. Jeg har i grunnen egentlig hatt en skikkelig kosedag med venninna mi, med cafebesøk og gode samtaler. Men nå er jeg utslitt og lei, og jeg gruer meg til permisjonen trer i kraft ettersom dagene da bare vil gå enda saktere. Det blir sikkert godt å kunne roe ned, kun tenke på familien, meg selv, og det siste som bør gjøres hjemme, men jeg er så drittlei av å føle meg så begrenset.
Jeg klarer knapt å bøye meg fordi magen er så stor, jeg sliter med å puste bare av å gå trapper, og ryggen krangler bigtime dersom jeg prøver å bære ting som i grunnen ikke er tunge en gang. I morgen er jeg i uke 37, og jeg vet at junior får det best om han venter noen uker til med å melde sin ankomst, men nå er jeg så utrolig klar for å kunne bevege meg normalt og føle at jeg får nok oksygen at jeg har bare lyst til å få klemt han ut..
 
Sykehussenger og bekkenløsning er dårlig kombinasjon :(
 
Er så lei av å være andpusten, måtte konstant på do, stikningene i hufsetufsa, vonde hofter og korsrygg, kynnere, sprø drømmer, følelsen av at baby skrur bekkenet fra hverandre (auu), vektoppgang, ja det meste av plager! Såh,,, godt å få det ut!!!!:singing::depressed:

Amen to that!!:banghead::meh:
 
Jeg er så driiit lei av å ikke få sove!!! Hele 2 timer har jeg fått til sammen i natt, og de har ikke vært sammenhengende!! Jeg er jo så trøtt og utslitt men kroppen nekter meg å sove:(
 
Er lei av avbrutt søvn jeg. Så typisk å være våken et par timer midt på natta. Pluss et par dobesøk. Men, er vel en slags forberedelse. Greia er at jeg sovner rundt ni hver kveld på sofaen...:dead::wacky::happy:
 
Er så lei av lite søvn om natta og av å våkne med en kropp som ikke spiller på lag, bekkenet har låst seg. Føler meg helt fanget i min egen kropp og får ikke til noen ting.
 
Ingen går meg så mye på nervene til tider som det gubben gjør til tider.. Den lille tiden vi har sammen, sitter han som regel i tlf med kompiser eller som regel de han jobber med. Når han ikke er rundt meg og jeg ringer han, så får han ikke lagt på fort nok, og når han først er rundt meg så får han ikke snakka nok med alle andre i tlf... De på jobben er han jo sammen med i minst 8 timer om dagen uansett, så han burde ikke trenge å jatte med de på tlf i timesvis så fort han drar derfra også.. Er så sårende å føle seg så lite tatt vare på når man er høygravid.
Idag hentet jeg han på jobb, så pratet han i tlf nesten hele bilturen, kom hjem å spiste maten jeg lagde, pratet litt mer i tlf før han ble hentet av søsteren sin fordi de skal på kino, også presterer han å skjelle meg ut forran hu når jeg ber han legge på tlf før han stikker.. Takk for den..
 
Ingen går meg så mye på nervene til tider som det gubben gjør til tider.. Den lille tiden vi har sammen, sitter han som regel i tlf med kompiser eller som regel de han jobber med. Når han ikke er rundt meg og jeg ringer han, så får han ikke lagt på fort nok, og når han først er rundt meg så får han ikke snakka nok med alle andre i tlf... De på jobben er han jo sammen med i minst 8 timer om dagen uansett, så han burde ikke trenge å jatte med de på tlf i timesvis så fort han drar derfra også.. Er så sårende å føle seg så lite tatt vare på når man er høygravid.
Idag hentet jeg han på jobb, så pratet han i tlf nesten hele bilturen, kom hjem å spiste maten jeg lagde, pratet litt mer i tlf før han ble hentet av søsteren sin fordi de skal på kino, også presterer han å skjelle meg ut forran hu når jeg ber han legge på tlf før han stikker.. Takk for den..
Æsj det der må du ta opp med han! Ærlig talt! Sånn oppfører man seg ganske enkelt ikke!
 
Ingen går meg så mye på nervene til tider som det gubben gjør til tider.. Den lille tiden vi har sammen, sitter han som regel i tlf med kompiser eller som regel de han jobber med. Når han ikke er rundt meg og jeg ringer han, så får han ikke lagt på fort nok, og når han først er rundt meg så får han ikke snakka nok med alle andre i tlf... De på jobben er han jo sammen med i minst 8 timer om dagen uansett, så han burde ikke trenge å jatte med de på tlf i timesvis så fort han drar derfra også.. Er så sårende å føle seg så lite tatt vare på når man er høygravid.
Idag hentet jeg han på jobb, så pratet han i tlf nesten hele bilturen, kom hjem å spiste maten jeg lagde, pratet litt mer i tlf før han ble hentet av søsteren sin fordi de skal på kino, også presterer han å skjelle meg ut forran hu når jeg ber han legge på tlf før han stikker.. Takk for den..
Fysj! Sånn skal det absolutt ikke være! Synes du får ta en prat med han..!
 
Ingen går meg så mye på nervene til tider som det gubben gjør til tider.. Den lille tiden vi har sammen, sitter han som regel i tlf med kompiser eller som regel de han jobber med. Når han ikke er rundt meg og jeg ringer han, så får han ikke lagt på fort nok, og når han først er rundt meg så får han ikke snakka nok med alle andre i tlf... De på jobben er han jo sammen med i minst 8 timer om dagen uansett, så han burde ikke trenge å jatte med de på tlf i timesvis så fort han drar derfra også.. Er så sårende å føle seg så lite tatt vare på når man er høygravid.
Idag hentet jeg han på jobb, så pratet han i tlf nesten hele bilturen, kom hjem å spiste maten jeg lagde, pratet litt mer i tlf før han ble hentet av søsteren sin fordi de skal på kino, også presterer han å skjelle meg ut forran hu når jeg ber han legge på tlf før han stikker.. Takk for den..
Jeg hadde eksplodert!
 
Back
Topp