Tusen takkGratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer![]()
Gratulerer! :-D
Tusen takk!Gratulerer! :-D
Se der ja!
Tusen hjerteligSe der ja!gratulerer!!
Jeg veit! Åh! Men da skal jeg prøve å vente litt til med å bli drittleiYou and me both! Jeg var rimelig lei selvså for meg at det var noe galt med oss begge og måtte til legen osv osv. Men neida! Nå får jeg bare håpe at spiren sitter der helt ut
dette blir en morsom julegave å gi til foreldre og svigers!
![]()
Takk takkGratulerer så mye! Hvor lenge har dere prøvd?![]()
Gratulerer så masse!
Regnet ut termin?
Jeg veit! Åh! Men da skal jeg prøve å vente litt til med å bli drittlei(selv om jeg også vil gi det bort i julegave!!
) men det er håp i å følge dere andre her inne! Jeg krysser fingre for deg! Jeg er 7dpo og må vente med å teste litt til..
TakkGratulerer!Har du regnet ut termin enda?
Takk
Har sjekket ja..menstermin 24 august, EL-termin 27 augustVet ikke helt hvilken jeg skal følge..
Gå inn på terminkalkulator på Babyverden og legg inn enten termin beregnet ut fra siste blødning, eller fra unnfangelse(den dagen du hadde EL).Spennende!jeg aner ikke helt hvordan jeg skal finne ut detta, prøvde nå men skjønte lite
![]()
![]()
Gå inn på terminkalkulator på Babyverden og legg inn enten termin beregnet ut fra siste blødning, eller fra unnfangelse(den dagen du hadde EL).
Min ogsåUt ifra unnfangelse så blir termin 27 august![]()