Min ville ikke ha grøt her om dagenhun elsker jo grøt haha
![]()
Det går nok opp og ned ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ville ikke ha grøt her om dagenhun elsker jo grøt haha
![]()
Her oxåja det gjorde godt![]()
ååhh ja...han ville være med dere hjem?Me hade kl 8 imorges. Klart 3 åringen grät. Syns de e dumt att ikkje me og har det på eftermiddagen
hvordan gikk det på kontroll?Ja, skal på ny kontroll igjen i dag. Håper det har blitt bedre![]()
ja hihi brått veldig travelt hihiSåpass ja, hu var vist lei da når hu først fant ut at hu skulle utså bra
hva syntes OJ om at lillesøster er kommet da?
mer vellykket med frokost på 2.forsøk?Heihei. Her sto vi opp i halv 9 tiden vi også
. Prøvde å spise litt frokost men det var ikke vellykket. Så prøver med litt mat nå igjen.
Gøy med luciafeiring![]()
Til 3000?Mangler 323 innlegg nå![]()
Håper på detOioi! Det klarer du jo idag!
Ble stor i øya med alle farge og lyden. Men falt i smakSå koselig, virker hun fornøyd?
Vi har litt småkaker i ovnen akkurat nå. Vesla ser seg opp på julekongen på nettbrettet, var et par episoder hun ikke har fått sett på tv. Ellers er det bare avslapping som står på tapeten idag!
Hihi. Den målstreken kom fortere jeg jeg trodde isåfallSkal bli godt å se deg krysse målstreken!![]()
Det er jo ikke myeVeldig fornøyd med det
Rundt 300 igjen før jeg er i mål nå![]()
Jepp. Tror detDet skal gå fint![]()
Kos dere supermasse ikveldWohoo nå sitter jeg å venter på samboer. Så skal vi snart av gårde på julefest med taekwondo klubben![]()
Det burde strengt talt jeg ogFøler meg litt flink, har planer om å ta badet i morgen![]()
Så godt og høreul gikk veldig bra<3 75-80% en liten lille gutt inni der <3
Den brune storksak stelleveska! :O
Har jo sikla på den lenge, men ikke hatt råd!skal pakke den inn og legge den under treet!
Kos dere supermasse ikveld![]()
TakkDet burde strengt talt jeg og![]()