Skravletråd desember

Men hvis både svigerfar og far til baby var store, så er det jo større sjanse for at det er genetisk enn at det er "noe med deg" som evt. fører til stor baby da :)
Joda :) men mamma har diabetes og jeg hadde bmi på 28 før graviditeten, så rart jeg ikke har fått beskjed om å ta test i utgangspunktet :p

Haha, nei, må kanskje vente til etter tolv for slikt. :rolleyes:
Vi skal bake litt påfyll av julekaker, ettersom det begynner å bli litt slunkent i boksene. Og så skal vi lage dorullnisser, flette hjertekurver og lage lenker. :p jeg er jo så julete, at jeg synes dorullnisser er utrolig sjarmerende. :p
Gøy med julegaveshopping! Har du mange igjen?
Spist opp alt før jul?:p

Har vel noe å si om det oppdages tidlig også? Mange klarer jo å holde det i sjakk ved å regulere kostholdet og blodsukkeret, og da påvirkes vel ikke bebis av det.
Det har det.
Jeg var veldig streng på det lenge før det ble oppdaget

det var godt å sove :) åpent pakken jeg kjøpte på finn og hadde helt glemte der var det gutteklær :) er til dokka til N egentlig men herregud så søte små plagg da ! <3

Hei på dere:)
Fin start på dagen:)?
Her våknet snuppa først halv 4 i natt for pupp og sov videre til halv 7 så pupp..så stod vi opp halv ni:D

Her får vi besøk om ikke alt for lenge så er det luciafeiring i barnehagen i dag:D
Heei. Så flott med slike neter tenker jeg :D

Back
Topp