Ohh ja sov i 2 timmarHåper du får sovet litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh ja sov i 2 timmarHåper du får sovet litt![]()
Takk trengde detSov godt
Ohh ja de stemmer.Er vel fort tyngre når man har små fra før også..
Har vel noe å si om det oppdages tidlig også? Mange klarer jo å holde det i sjakk ved å regulere kostholdet og blodsukkeret, og da påvirkes vel ikke bebis av det.Frøkna min var bare 2.960 og med henne hadde jeg sv.diabetes
Herligt å få sova litt på dagen nåSove selv jeg. Sove godtmå bare tisse og spise litt snop
![]()
JodaMen hvis både svigerfar og far til baby var store, så er det jo større sjanse for at det er genetisk enn at det er "noe med deg" som evt. fører til stor baby da![]()
Føler meg litt flink, har planer om å ta badet i morgenFlink du er !![]()
Hvor mange uker er du på vei nå? Rart at de ikke har testet da, ja..Jodamen mamma har diabetes og jeg hadde bmi på 28 før graviditeten, så rart jeg ikke har fått beskjed om å ta test i utgangspunktet [emoji14]
Driver dere begge med det?.Wohoo nå sitter jeg å venter på samboer. Så skal vi snart av gårde på julefest med taekwondo klubben![]()
Er 23+3 nåHvor mange uker er du på vei nå? Rart at de ikke har testet da, ja..
ul gikk veldig braSå herlig ♡ håper ul gikk bra![]()
Haha, nei, jeg klager ikke! Har du aldri vunnet?Ikke som visse andre her![]()
Spist opp alt før jul?Haha, nei, må kanskje vente til etter tolv for slikt.
Vi skal bake litt påfyll av julekaker, ettersom det begynner å bli litt slunkent i boksene. Og så skal vi lage dorullnisser, flette hjertekurver og lage lenker.jeg er jo så julete, at jeg synes dorullnisser er utrolig sjarmerende.
Gøy med julegaveshopping! Har du mange igjen?
Det kan jeg!Men du kan fort bli vant til det![]()
![]()
Det har det.Har vel noe å si om det oppdages tidlig også? Mange klarer jo å holde det i sjakk ved å regulere kostholdet og blodsukkeret, og da påvirkes vel ikke bebis av det.
Heei. Så flott med slike neter tenker jegHei på dere![]()
Fin start på dagen?
Her våknet snuppa først halv 4 i natt for pupp og sov videre til halv 7 så pupp..så stod vi opp halv ni![]()
Her får vi besøk om ikke alt for lenge så er det luciafeiring i barnehagen i dag![]()
Mulig de venter til etter uke 24.. mener å ha lest noe om at det er noen retningslinjer om at det er litt uti svangerskapet de tester.Er 23+3 nå
Blir YouTube jaIkke?!
Hmm..youtube da![]()
Nei. men man er aldri for gammel for utdannelse. Så good tidja tror det kan være noemen får nå se
ikke aktuelt med noe mer utdannelse før om 3års tid iallefall
![]()