Har du noen gang vært fristet til bare å svare, "ja vi prøvde, venter tvillinggutter til sommeren"?Litt slitsomt i grunn![]()
Sånn bare for å se reaksjonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noen gang vært fristet til bare å svare, "ja vi prøvde, venter tvillinggutter til sommeren"?Litt slitsomt i grunn![]()
Åh.. skjønner den er irriterende jaArg så irriterende at gubben aldri lærer seg klokken. Hadde litt småting jeg tenkte å få gjort i byen før ul men ser dårlig ut ja
Håper du fikk soveSove nåsnakkes etterpå
![]()
Gratulerer med nytt profilbildesynes det var på tide å bytte profilbilde så vet dere at det er meg![]()
fikk den søte smekken idag som snuppa når jeg ikke klarer å skjule magen min mer skal fortelle at hun skal bli storesøster
jeg må ha skjerf og en cardigan over da går det så langt
![]()
takkGratulerer med nytt profilbilde
fikk sovet til klokken 15:00 fra ca 13:30Håper du fikk sove:
Ja men får ta det i morgen etter babysvømmingÅh.. skjønner den er irriterende ja
Stor gutt nå. E det din äldste. Mellon eller yngste?Han blir 5 år![]()
Den er kjempefinDenne!perfekt!
![]()
Ja Takk såg sov veldigt gottSov godt![]()
Hva skal dere spise?Da har vi spist middag og jeg sløver litt på sofaen mens gubben ser litt til mini før han skal lufte hunden igjen![]()
Takk sov veldigt gottSove godt! ❤
Så Kjekt å träffa venninernaIdag har jeg vært på kafe med venninnene minesuperdeilig og se de. Har du gjort noe spennende idag?
Gjör duÅåh. Nå savner jeg å være gravid ♡
Yes de e det?? Planer för helgenNå er det helg!