Okei. Det er jo bra daIkke sjekket siden igår og var vel rett under 500 da. Så om jeg klarer 1000 burde jeg være fornøyd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Det er jo bra daIkke sjekket siden igår og var vel rett under 500 da. Så om jeg klarer 1000 burde jeg være fornøyd
![]()
ImorgenBlir barnebursdag hos der snart?
75-80% lillebrorSå herlig å høre
Blir det en lillesøster??![]()
Deilig daGjorde det![]()
Han blir 5 årMm så gotthvor gammal blir han
HahaF hadde visst ikke lyst på brokkoli idag*vaske håret*
Syns jeg ser det; stor oppslag i VG:Det var gode nyheter
Kanskje det er litt vin som skal til?![]()
Æsj, regn er tristHeldig dere er da
Her kom det akkurat regn også :/
Hvorfor det?Pause!
Fikk superdårlig start på dagen
Ja, spesielt nå som jeg hadde tro på litt snø igjen :/Æsj, regn er trist![]()
Sov godtNå ska eg legge Meg till å sova. Snakka senare
Tror du jeg får samme spørsmålet siden jeg har 3 gutter??Jeg huske når vi hadde 2 barn, en gutt og ei jente regnet folk med at det var det.
Ble gravid med nummer 3 og ja det var planlagt, ikke noe oi selv om vi har en av hvert slag fra før.
Siden vi nå har "mange" barn er det visst ok å spørre om vi skal ha en til igjen
Flere som spurte om det i går
Så koseligN kom løpende mot døren for å kose og nå sover hun på megherlig!
Man får duo-test og tidlig UL hvor man sjekker sannsynligheten for kromosomfeil når man er 38 eller eldre når babyen blir født.40 er jo ikke så gammelt damen er det ikke sånn over 40 er det stor for kromosomfeil osv?
Masse lykke tilDa er det inn til byen på ul![]()
Da får du nyte dagenVet dere hva jeg brått kom på nå, dette er min siste dag hjemme alene med lille U
Ble litt trist nå
Lykke til med det daJeg har ikke så mye tid i kveld
Barneselskap i morgen...
Det skal jeg gjøreSi i fra om det blir rester da![]()
Godt å høreMan får duo-test og tidlig UL hvor man sjekker sannsynligheten for kromosomfeil når man er 38 eller eldre når babyen blir født.
Er sannsynligheten større enn 1/250 blir man tilbudt fostervann- eller morkakeprøve for å sjekke om barnet har feil.
Sjansen er ikke stor på noen måte, bare større enn den er for yngre mødre