skravles senere jenter <3 familiekos gjelder nå og vi skal kose oss med take away ! <3 feire at vi skal få en baby i hus i juni 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende de ikke gjør noe når de ikke finner noe sukker i urinen. Men likevel..Hehe, kan ikke skylde på legen for at JM ikke har sagt noe, nei [emoji14]
Kos deg masse med både familiekos og take awayskravles senere jenter <3 familiekos gjelder nå og vi skal kose oss med take away ! <3 feire at vi skal få en baby i hus i juni![]()
Nei bare mannenDriver dere begge med det?.![]()
SportyNei bare mannenjeg kan bare skryte på meg gult belte som jeg tok for mange herrens år siden
![]()
Såvidt jeg har forstått det så trenger det ikke vise på urinen.. men min JM sjekket bare urin og blodsukkeret med stikk i fingeren. Jeg har hatt litt mistanke om s.diabetes fordi jeg har vært så mye tørst, og synes urinen luktet søtlig.. Men jeg orket ikke tanken på å ta belastningstest, og siden JM mente alt var bra mtp. blodsukkeret, så gadd jeg ikke å presse på, og lukket øynene litt.. Så sånn sett så ble jeg ikke overrasket over at de spurte meg om det da lillebror ble født nå. Ikke godt å si hva som var årsaken til str. Pappaen veide 4,2 da han ble født, så kan være gener også.Kan hende de ikke gjør noe når de ikke finner noe sukker i urinen. Men likevel..
Hehe, begynner det å bli trangtDa var man tilbake i huset, klesvaska er tatt og huset støvsuget og poden har våknet og prøver å finne en ny stilling, men tror magen min har viss begrensning nå om hvor mye arme utslag han kan få;P
Hm, ja; virker som det kan være litt forskjellig praksisSåvidt jeg har forstått det så trenger det ikke vise på urinen.. men min JM sjekket bare urin og blodsukkeret med stikk i fingeren. Jeg har hatt litt mistanke om s.diabetes fordi jeg har vært så mye tørst, og synes urinen luktet søtlig.. Men jeg orket ikke tanken på å ta belastningstest, og siden JM mente alt var bra mtp. blodsukkeret, så gadd jeg ikke å presse på, og lukket øynene litt.. Så sånn sett så ble jeg ikke overrasket over at de spurte meg om det da lillebror ble født nå. Ikke godt å si hva som var årsaken til str. Pappaen veide 4,2 da han ble født, så kan være gener også.
Neida. Bør gå detDet er ikke nye
Hehe, begynner det å bli trangt?
kos deg!Nei, da er det på tide å få på meg ansiktet og bytte ut joggebuksa med noe litt finerejeg har nemlig nettopp invitert meg selv bort på middag hos en venninne
skravles senere
![]()
Kos degNei, da er det på tide å få på meg ansiktet og bytte ut joggebuksa med noe litt finerejeg har nemlig nettopp invitert meg selv bort på middag hos en venninne [emoji14] skravles senere
![]()
Aha, ja, fine premier det da! :ODen mest vinnende tror jeg er Sara, hun har vel vunnet en 6-7 ganger.
Jeg har de 2,5 siste årene vunnet 4 ganger.
Navnsmokker, Storsak Ellena, Mumie bolle og krus og Flexi Cirb
Haha, ja, det er bare kos. Liker jo å bake så.HahaKoselig at søsteren din liker julekakene dine da
![]()
Tusen takk!Wii. Heldigså du vant den nydelige veska
grattis!!
Takk. Kosa meg masseKos deg![]()
Kose dere!skravles senere jenter <3 familiekos gjelder nå og vi skal kose oss med take away ! <3 feire at vi skal få en baby i hus i juni![]()
Gratulerer forrestenEr på barselshotellet"Må" bli her til vi har fått tatt følingprøve, og den kan ikke tas før etter 48t.
Kl 13 skal vi på noe kurs/opplæring her. Barnepleieren insisterte på at det var veldig viktig at vi deltok. Usikker på hva det dreier seg om, men sikkert greit for pappaen å være med på (han er 1. gangspappa).