Stemmer. Fått sjekka det opp igjen? Bt?Nei, det er svimmel og hodepine :/
Har fått høyt blodtrykk den siste tida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer. Fått sjekka det opp igjen? Bt?Nei, det er svimmel og hodepine :/
Har fått høyt blodtrykk den siste tida.
Det pleier å bli sånn... søstra mi er ekstremt glad i julekaker, og gidder aldri lage selv. Så hun er jevnlig innom og raider boksene her.Spist opp alt før jul?![]()
jaDet går fort frem til oul da
Sikkert lurt å vente med handling av blått frem til da![]()
så gøyTusen takk! Første gang jeg har vunnet på online julekalender.![]()
Den mest vinnende tror jeg er Sara, hun har vel vunnet en 6-7 ganger.Haha, nei, jeg klager ikke! Har du aldri vunnet?
Ja. Nå håper jeg dette varer for dere. Slitt lenge nok med hans søvn alleredeJa er ganske fornøyd nå. Håper det varer og blir enda bedre
![]()
Wii. HeldigHerlighet! Jeg har vunnet i julekalenderen her inne! :O
HahaDet pleier å bli sånn... søstra mi er ekstremt glad i julekaker, og gidder aldri lage selv. Så hun er jevnlig innom og raider boksene her.men vi er flinke til å spise selv også altså. Er før jul de er best!
Satser på ila dagenDa er du der i løpet av kort tid!![]()
my kind med hilary duff i dag tidligHvilken musikk?![]()
Så herlig ♡Var innom mamma på jobben og kunne bringe gode nyheterhan kunne si 75-80% hva kjønnet er så vi er spente
12+3 er riktig og termin 24. Juni
![]()
endelig vår tur
![]()
ja det gjorde godtHerligt å få sova litt på dagen nå
Takktakk. Det var koselig å treffe de igjenKos deg masse![]()
Men de burde jo ha nevnt noe om det?Mulig de venter til etter uke 24.. mener å ha lest noe om at det er noen retningslinjer om at det er litt uti svangerskapet de tester.
Takk. Det var veldig koseligKos deg!![]()
Ja, høres jo litt snodig ut.. glemsom lege kanskje?Men de burde jo ha nevnt noe om det?
Skal til legen om 1 mnd, får høre da [emoji14]
Heldig og gode premierDen mest vinnende tror jeg er Sara, hun har vel vunnet en 6-7 ganger.
Jeg har de 2,5 siste årene vunnet 4 ganger.
Navnsmokker, Storsak Ellena, Mumie bolle og krus og Flexi Cirb
Ja, eller så burde vel kanskje jordmor sagt noe også..Ja, høres jo litt snodig ut.. glemsom lege kanskje?
Hehe, kan ikke skylde på legen for at JM ikke har sagt noe, nei [emoji14]Ja, eller så burde vel kanskje jordmor sagt noe også.. [emoji14]
Ja alt for lenge. Han er trøtt allerede igjen men kan godt være fordi han bare har hatt 1 lur idag. Men sov nesten 2 timer daJa. Nå håper jeg dette varer for dere. Slitt lenge nok med hans søvn allerede