Skravletråd desember

skravles senere jenter <3 familiekos gjelder nå og vi skal kose oss med take away ! <3 feire at vi skal få en baby i hus i juni :D

Da var man tilbake i huset, klesvaska er tatt og huset støvsuget og poden har våknet og prøver å finne en ny stilling, men tror magen min har viss begrensning nå om hvor mye arme utslag han kan få;P

Kan hende de ikke gjør noe når de ikke finner noe sukker i urinen. Men likevel..
Såvidt jeg har forstått det så trenger det ikke vise på urinen.. men min JM sjekket bare urin og blodsukkeret med stikk i fingeren. Jeg har hatt litt mistanke om s.diabetes fordi jeg har vært så mye tørst, og synes urinen luktet søtlig.. Men jeg orket ikke tanken på å ta belastningstest, og siden JM mente alt var bra mtp. blodsukkeret, så gadd jeg ikke å presse på, og lukket øynene litt.. Så sånn sett så ble jeg ikke overrasket over at de spurte meg om det da lillebror ble født nå. Ikke godt å si hva som var årsaken til str. Pappaen veide 4,2 da han ble født, så kan være gener også.

Da var man tilbake i huset, klesvaska er tatt og huset støvsuget og poden har våknet og prøver å finne en ny stilling, men tror magen min har viss begrensning nå om hvor mye arme utslag han kan få;P
Hehe, begynner det å bli trangt :p?

Såvidt jeg har forstått det så trenger det ikke vise på urinen.. men min JM sjekket bare urin og blodsukkeret med stikk i fingeren. Jeg har hatt litt mistanke om s.diabetes fordi jeg har vært så mye tørst, og synes urinen luktet søtlig.. Men jeg orket ikke tanken på å ta belastningstest, og siden JM mente alt var bra mtp. blodsukkeret, så gadd jeg ikke å presse på, og lukket øynene litt.. Så sånn sett så ble jeg ikke overrasket over at de spurte meg om det da lillebror ble født nå. Ikke godt å si hva som var årsaken til str. Pappaen veide 4,2 da han ble født, så kan være gener også.
Hm, ja; virker som det kan være litt forskjellig praksis :)

Nei, da er det på tide å få på meg ansiktet og bytte ut joggebuksa med noe litt finere :) jeg har nemlig nettopp invitert meg selv bort på middag hos en venninne :p skravles senere ;)

Er på barselshotellet :) "Må" bli her til vi har fått tatt følingprøve, og den kan ikke tas før etter 48t.

Kl 13 skal vi på noe kurs/opplæring her. Barnepleieren insisterte på at det var veldig viktig at vi deltok. Usikker på hva det dreier seg om, men sikkert greit for pappaen å være med på (han er 1. gangspappa).
Gratulerer forresten :D gikk alt bra?

Back
Topp