Stelleplass?

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvor har dere ordnet stelleplass, på badet eller eget rom? Vis meg gjerne bilder av deres stelleplass! ☺ vi tenker og ordne dette etter nyttår! ☺
 
Vi har algot system på badet nede, og stellebord på rommet hennes.
Benken nede er overfull av rene klær, og stellebordet oppe mangler stellematten...for den ligger under alle de rene klærne nede :p
 
Hvor har dere ordnet stelleplass, på badet eller eget rom? Vis meg gjerne bilder av deres stelleplass! ☺ vi tenker og ordne dette etter nyttår! ☺
Vi er så heldige å ha vaskerom med god benkeplass (bare man er flink til å holde den ryddig), så vi skal ordne til stelleplass der :) Hadde egentlig en plan om å ha på barnerommet også, men tror ikke den vil bli brukt noe særlig, så har slått den tanken litt fra meg...
 
Har ikke ordnet enda, for skal kjøpe stellebord på søndag :) Men vi skal ha stelleplass på rommet. IKEA har et sett med en liten balje i som kan henges på stellebordet, til å ha vann i, så vi skal kjøpe det :)
 
Har kjøpt brukt stellekommode på finn, og bare satt den på badet. Gidder ikke ha på soverommet, ettersom jeg er litt avhengig av å ha vann i nærheten. :)
 
Har en benkeplate med skuffer under på badet. Oppå der har jeg stellematte og kurver med klær, bleier osv. Og så henger det en uro i taket over matta. :) Har ikke rukket å rydde det bort fra forrige enda. ;)
 
Vesla har en stellekommode på badet som vi har arvet fra mannens søster. Ikke av det pene slaget, men veldig funksjonell.
 
Vi har lite plass plass, så hos oss ligger stellematta oppå vaskemaskina og så er alle klærne i skapene over. En liten benk ved siden av stellematta huser alt fra bleier, kluter til vaskebalje.
 
Stelleplass hos oss blir på badet oppe ved soverommene. Der er det i dag en benk med vask, men skal fjerne den og sette inn kun en bankeplate. Tror der blir veldig bra. Er to vasker på badet fra før, så føler den tredje vasken blir litt i overkant! :D (svigermor som ordna den vasken før jeg kom inn i bildet...;))
 
Hvor har dere ordnet stelleplass, på badet eller eget rom? Vis meg gjerne bilder av deres stelleplass! ☺ vi tenker og ordne dette etter nyttår! ☺

Her er vår stelleplass. Forelsket meg helt i stellematten, så kjøpte vi et brukt stellebord på finn som matten passet på. Snakk om å gå bakveien :p

Foreløpig står den på badet, men vi flytter om 3 ukers tid så får vi se om det blir stående på badet eller på rommet :)
 

Vedlegg

  • 1449835982473.jpg
    1449835982473.jpg
    47,9 KB · Visninger: 88
Det blir på badet, på et stellebord der rett ved siden av vasken.
Hadde først tenkt til å ha det på soveværelset hennes, inntil vi fant ut at det er jo sykt tungvint ikke å ha vann osv tilgjengelig.. :)
 
Vi er så heldige å ha vaskerom med god benkeplass (bare man er flink til å holde den ryddig), så vi skal ordne til stelleplass der :) Hadde egentlig en plan om å ha på barnerommet også, men tror ikke den vil bli brukt noe særlig, så har slått den tanken litt fra meg...
Høres jo veldig genialt ut å utnytte benkeplassen på vaskerommet! ☺Nok en gang håper jeg drømmen om et eget stort vaskerom kommer en gang i tiden... ;)
 
Har ikke ordnet enda, for skal kjøpe stellebord på søndag :) Men vi skal ha stelleplass på rommet. IKEA har et sett med en liten balje i som kan henges på stellebordet, til å ha vann i, så vi skal kjøpe det :)
Hvilket stellebord skal dere kjøpe? ☺ Har sett at Ikea har mulighet for å ha noe som kan henges på siden med vann.. ☺
 
Stelleplass hos oss blir på badet oppe ved soverommene. Der er det i dag en benk med vask, men skal fjerne den og sette inn kun en bankeplate. Tror der blir veldig bra. Er to vasker på badet fra før, så føler den tredje vasken blir litt i overkant! :D (svigermor som ordna den vasken før jeg kom inn i bildet...;))
Høres ikke ut som dere trenger tre vasker på badet så virker som en super ide! ☺
 
Her er vår stelleplass. Forelsket meg helt i stellematten, så kjøpte vi et brukt stellebord på finn som matten passet på. Snakk om å gå bakveien :p

Foreløpig står den på badet, men vi flytter om 3 ukers tid så får vi se om det blir stående på badet eller på rommet :)
Å så herlig matte! ☺
 
Back
Topp