Stelleplass?

Hvilket stellebord skal dere kjøpe? ☺ Har sett at Ikea har mulighet for å ha noe som kan henges på siden med vann.. ☺
Det billigste til IKEA; Sniglar eller hva det heter - ble faktisk kåret til best i test så jeg. På sikkerhet og alt. Koster bare 198kr eller noe. :p Der kan man også henge litt greier på siden. Vi kjøpte det, både pga pris, testen og at vi ikke har suuupergod plass til svære møbler på badet. :) Kunne godt tenkt meg at det var hvitt og ikke trefarget. Men til 198kr skal jeg ikke være så vanskelig. Hadde jeg giddi kunne jeg vel malt det. Men SÅ nøye var det ikke :p
 
Vi har stelleplass på rommet til baby :) hu får stort rom så det er plass til stellebord og ammestol, veldig gla for det :)
 
Det billigste til IKEA; Sniglar eller hva det heter - ble faktisk kåret til best i test så jeg. På sikkerhet og alt. Koster bare 198kr eller noe. :p Der kan man også henge litt greier på siden. Vi kjøpte det, både pga pris, testen og at vi ikke har suuupergod plass til svære møbler på badet. :) Kunne godt tenkt meg at det var hvitt og ikke trefarget. Men til 198kr skal jeg ikke være så vanskelig. Hadde jeg giddi kunne jeg vel malt det. Men SÅ nøye var det ikke :p
Veldig fin pris på det høres det ut som! ☺ Forstår ønsket ditt om hvitfargen, men til den prisen så aksepterer man vel fargen som er.. ☺
 
Dette har vi og :) Kjøpte brukt på finn til 600,-. Tror det blir bra, det er stor og fin stelleplate :) Dette skal stå på soverommet til barnet i 2. etasje, for badet oppe er så lite og kaldt og gammelt. I tillegg skal vi ha en stelleplass på badet nede, oppå benkeplata. :)
Ser jo smart ut dette også! ☺ Og greit med litt plass under også til ting og tang ☺
 
Veldig fin pris på det høres det ut som! ☺ Forstår ønsket ditt om hvitfargen, men til den prisen så aksepterer man vel fargen som er.. ☺

Fant dette på google bilder, som viser at det går an å henge sånne forskjellige greier på siden. Så kan man jo bare velge hva man vil bruke dem til. :)
 

Vedlegg

  • 7dabf1ecd6cad835532b1cd33d9cff85.jpg
    7dabf1ecd6cad835532b1cd33d9cff85.jpg
    29,2 KB · Visninger: 63
Vi er så heldige å ha vaskerom med god benkeplass (bare man er flink til å holde den ryddig), så vi skal ordne til stelleplass der :) Hadde egentlig en plan om å ha på barnerommet også, men tror ikke den vil bli brukt noe særlig, så har slått den tanken litt fra meg...
Vi skal også ha stelleplassen på vaskerommet. Må bare få opp benkeplaten først :D
 
Høres jo veldig genialt ut å utnytte benkeplassen på vaskerommet! ☺Nok en gang håper jeg drømmen om et eget stort vaskerom kommer en gang i tiden... ;)
Jeg valgte å beholde vaskerommet mitt når jeg pusset opp bad, do og vaskerom. Veldig mange her som velger å slå ut alle veggene... Men jeg er så glad for at jeg valgte å beholde den originale rom inndelingen! Veldig kjekt å kunne gå på do selv om noen står i dusjen ;)
 
Jeg valgte å beholde vaskerommet mitt når jeg pusset opp bad, do og vaskerom. Veldig mange her som velger å slå ut alle veggene... Men jeg er så glad for at jeg valgte å beholde den originale rom inndelingen! Veldig kjekt å kunne gå på do selv om noen står i dusjen ;)
Det er jeg veldig enig i! ☺ Vi har en do på badet og en do til ved siden av badet.. Kjekt med to, men skulle gjerne ønske at den ene var i motsatt etasje..
 
Det er jeg veldig enig i! ☺ Vi har en do på badet og en do til ved siden av badet.. Kjekt med to, men skulle gjerne ønske at den ene var i motsatt etasje..
Det hadde jeg ønsket meg da også! ;)
Leilighet på et plan er veldig kjekt av og til :p
 
Men skal vel ikke klage for vi har tross alt to stk.. ☺ Og drømmen er jo å bytte ut rekkehuset med en enebolig en gang i tiden.. ☺
Er egentlig ikke lov å klage når man har to ;)
Koselig å kjøpe enebolig på sikt da :)
Her blir det nok å gå videre til rekkehus eller enebolig om ca 5 år :)
 
Back
Topp