Stelleplass?

Er egentlig ikke lov å klage når man har to ;)
Koselig å kjøpe enebolig på sikt da :)
Her blir det nok å gå videre til rekkehus eller enebolig om ca 5 år :)
Nei vi får være fornøyd over å ha to stk! ☺ Veldig greit og oppgradere boligen på sikt..hehe.. vi startet med leilighet først vi også, så rekkehus og nå drømmer og ønsker vi en enebolig alternativt tomannsbolig.. ☺
 
Nei vi får være fornøyd over å ha to stk! ☺ Veldig greit og oppgradere boligen på sikt..hehe.. vi startet med leilighet først vi også, så rekkehus og nå drømmer og ønsker vi en enebolig alternativt tomannsbolig.. ☺
Tror samboer foreløpig synes det holder med oppgradering fra 1-roms til 4-roms :p Jeg som har bodd i denne 4-romsen i 8 år og er oppvokst i en helt lik leilighet, er nok en smule mer utålmodig ;)
 
Her er vår stelleplass. Forelsket meg helt i stellematten, så kjøpte vi et brukt stellebord på finn som matten passet på. Snakk om å gå bakveien :p

Foreløpig står den på badet, men vi flytter om 3 ukers tid så får vi se om det blir stående på badet eller på rommet :)

Super fin stellematte. Hvor har du kjøpt den? ;)
 
Har ikke ordnet noe sånn ennå. Får bli etter jul. Vi har stort bad så skal ha det der :)
 
Den blir på badet. Noe annet er unaturlig for oss :)
Har målt og funnet en litt mindre modell på barnashus som kan passe. Venter vel en stund med å kjøpe den..
 
Vi har kjøpt stellekommode, men mangler fortsatt stellematte. Jeg satser på å finne en å bestille om ikke så lenge.
Badet vårt er så lite at den blir ikke flyttet dit før babyen har meldt sin ankomst, men jeg regner med jeg setter den opp på rommet hans så jeg får fyllt i skuffer osv etter jul.
 
Jeg har hemnes stellekommode.. Har ikke montert stellebordstoppen enda, klør skikkelig i fingra etter å komme igang, men det får bli i januar :)
 
Har kommode på badet, uaktuelt med noe annet sted siden man er avhengig av vann. Får se hva vi gjør på natta :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Badet!
 
Åååååååå, kjøpe stellebord og når jeg skulle montere det så var det en del som var alt for kort. Feilproduksjon. Ble så lei meg (ehm, hormoner all over The place)! Og nå må jeg mase på samboeren om å dra til butikken og klage hver dag - og han har fortsatt ikke gjort det. For et styr og ork!
 
Vi har kjøpt stellebord fra Hoppekids og diverse kurver til veggen og inni stellebordet. Stellebordet har to hjul i bakkant som kan låses, slik at vi kan snu og vende på det og evt flytte det veldig lett om vi skulle trenge det.
Stelleplassen er på badet der vi har vask og dusj lett tilgjengelig. :cat:

2djtas.jpg


2j0jga9.jpg
 
Last edited:
Back
Topp