SYMPTOM TRÅD ♡

Nipplene har hvert fall vokst nå! Brystene samme str da.. så ser en smule rart ut.. hehe.. småuggen hele døgnet men ikke veldig kvalm heldigvis :-) ellers ekstremt trøtt og sliten hele tiden og da har jeg fri fra jobb i tillegg!:P

Trøtt, masse murringer - kjennes som om jeg har menssmerter hele tida. Kvalm på kveldene. Full av gass :depressed: Sporhundnese - jeg kan plutselig lukte ALT på flere meters avstand. Har alltid vært en frysepinne, men nå får jeg plutselig sånne "hot-flashes" ut av det blå. Men jeg har foreløpig stabilt humør og er i grunnen glad for det ;) (Er forresten 6+2)

Jeg er 12/13 dpo idag (3+4 dager) og jeg har ekstrem "tyngdefølelse" i livmoren-som om jeg har en skikkelig kraftig mens (uten å ha det...) Jeg er også svimmel innimellom, surrer mye/distré og sover tungt. Jo, og så fiser jeg som en velstemt trompet ifg min kjære :P

Fortsatt lite kvalme, men jeg eeeer så sulten i tide og utide:p Må virkelig passe på hvor ofte jeg spiser, haha! Og puppene var rimelig greit i veien når jeg ville sove på magen i går kveld:o

Når man tar av bhen og det kjennes ut som to blylodd henger i puppa og deiser i bakken, og nyser så skambeinet vrir seg og niplene spretter ut som svære troll i eske, da har symptomene kommet... :-D

7+2 - Våkna kvalm i dag, og har egentlig vært dårligere enn jeg har vært i noen av mine svangerkap. Ekkelt å gå rundt å være så dårlig uten å kaste opp.
Ekstra slitsomt å skulle ordne 2 små og kjøre i bhg. Er et stykke å kjøre, og følte at jeg måtte stoppe å kaste opp flere ganger, men blir liksom aldri så ille at jeg gjør det. Halsbrann og kvalme er dårlig kombinasjon :P
Og jeg er såå trøtt..

Her er puppene ganske ømme (best å gå uten bh)! Småkvalm mye av dagene, hatt endel mensmurringer de siste dagene, trøtt og litt sliten, veldig likt til mitt første svangerskap☺️
Er 4+6❤️

Jeg blir fort sliten om dagen og puppene er veldig i veien når jeg skal sove :p Kvalmen blir alltid verre mot kvelden. Og jeg fryser uansett hvor mye jeg kler på meg! Er (i følge el-termin) 5+1 idag ❤

Men jeg har foreløpig stabilt humør og er i grunnen glad for det ;) (Er forresten 6+2)

Never mind!! Humøret ikke lenger stabilt... Begynte akkurat å gråte fordi jeg husket at det var søndag og at jeg må gå 500 meter lenger enn vanlig til nærmeste åpne butikk.
:wtf

Eg kjenner meg fyllesyk når eg står opp... Våkna idag og tenkte; æsj, skulle ikkje hatt drukket igår.! Måtte le litt når eg plutselig kom på at eg ikkje har drukket noe på flere uker :p

Jeg er bare umenneskelig trøtt.. heletiden. Og det er så slitsomt.. Ellers merker jeg stortsett ikke noe. Boobsa virker litt tunge kanskje..

Back
Topp