Hadde egentlig håpet på en som var "helt grei" ikke bare "ikke så ille"Så bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde egentlig håpet på en som var "helt grei" ikke bare "ikke så ille"Så bra![]()
Her er det dahls på glassflaske som gjelderBrun! Jeg er sørlending, bare brun som duger.
Hva er din favoritt?
Nei, det hadde vært litt i overkant luksus! Er mannen fornøyd med kjøpet sitt? Eller skjønner han enda ikke greia?Nei, ikke ille deter ikke 6,5 sammenhengende timer da, men alikevel
![]()
Ser sikkert bedre ut enn du trorHadde egentlig håpet på en som var "helt grei" ikke bare "ikke så ille"![]()
Er den brun eller rød?Her er det dahls på glassflaske som gjelder![]()
Huff da. Kjøper den ikke igjen med andre ordSå var det light produktjeg er ikke så glad i light produkter egentlig.
Den er brunEr den brun eller rød?
Nei ikke før meg heller.Har ikke smakt den selv, men vet det ikke er noe for meg![]()
Så bra! Fins den ikke uten sukker?Den er brun![]()
Fjordland grøt. Det skal vi ha.Middagstips tas i motnoe som er enkelt siden mannen har lite matlyst
Håper hun snart er på bedringens veiJagikk bra og nå koser hun seg med mini sjokoladekake
kun fordi hun er syk
surkler sånn i brystet
Nja men efter ammingen ogJa, for da ammer man kanskje... og da trenger man jo mat.![]()
Ikke som jeg vet omSå bra! Fins den ikke uten sukker?
Det klarte du velSkille gjerne hatt 20 i nnlegg til før oppdateringen
Spaghetti og kjøttdeigMiddagstips tas i motnoe som er enkelt siden mannen har lite matlyst
Det ble for lettDet klarte du vel![]()
Tihi, blir spennende å se. Håper jeg klarer å bare kutte ut all den spisingen.Nja men efter ammingen og
Åja. Fikk ikke til på små heller.Ah. Får det til på tynne pakker![]()
Flat-biff med pose bearnaise og frossengrønnsakerMiddagstips tas i motnoe som er enkelt siden mannen har lite matlyst