Ja var utrolig gøy. Han var nok kanskje litt liten enda for å ha full utbytte av det men gøy allikevelJo, takk
Så kjekt da! Fritidsgård er spennende å gå pågår ofte med jobben vi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var utrolig gøy. Han var nok kanskje litt liten enda for å ha full utbytte av det men gøy allikevelJo, takk
Så kjekt da! Fritidsgård er spennende å gå pågår ofte med jobben vi
![]()
Hihi. Ja skulle nesten tro det.
Ja.. i hele går og. Tror det er tenner. Er fryktelig urolig og sover nesten ikke
Burn tropisk var det.Vilka drikker snakkar dere om??
Vi har meldt oss på videregående kurs 3 til våren nå så spent på hvordan det gårVi begynte når hun var 4 mnd her også. Gikk på 4 ulike kurs. Nå prøver vi å ta turen jevnlig i svømmehallen![]()
Blæææ .Burn tropisk var det.
Det fikk jeg, fant en som ikke var så illeFikk du prøvd noe?
Det blir spennendeVi har meldt oss på videregående kurs 3 til våren nå så spent på hvordan det går![]()
Ohh ja tenderna ja bara glæd deg.Aaawja, de tennene skal nok plage dem en del nå fremover tenker jeg
![]()
Ja var utrolig gøy. Han var nok kanskje litt liten enda for å ha full utbytte av det men gøy allikevel. Fikk prøve å klappe en høne
![]()
Så braDet fikk jeg, fant en som ikke var så ille
Har ikke smakt den selv, men vet det ikke er noe for megBlæææ .
Off! Det er jo ingentingMer enn meg det. Blitt 4 Gjendekjeks og en kaffe mens hun sov en kort blund
Så var det light produktHørtes ikke god ut![]()
![]()
Brun! Jeg er sørlending, bare brun som duger.Huff, cola er ille
Er cb lett en rosa eller brun brus da?
Ja, for da ammer man kanskje... og da trenger man jo mat.Hahah ja sant. Efter nr 2 så fortsatte eg å spisa lika mye.
Så bra! Ille å gå rundt slik.Ja fikk tatt en dusj. Fikk ihvertfall varmen i meg og korsryggen løsnet litt
. Men kvalm enda da:-/. Men lege neste uke så får høre hva han sier