Vet ikke helt. Veldig urolig idag. Men hun er en urolig og lett sover. Tror det klør veldig i gommene. Og så har hun nettopp hatt vannkopper. Så ting er litt ute av rutineneUff. Har hon vont noen plats eller vad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt. Veldig urolig idag. Men hun er en urolig og lett sover. Tror det klør veldig i gommene. Og så har hun nettopp hatt vannkopper. Så ting er litt ute av rutineneUff. Har hon vont noen plats eller vad?
Okei. Greit å få sjekket oppNej eg bestillde en time selv før eg føler ting ikke er som de skall der nede.
Hohoh. Minner meg om mi når hun var i magen. Det var freaky!Tror hun øver på backflip eller dobbel salto![]()
Spennende med litt motstand ogsåJa absolutt. Shit, jeg gleder meg til kamp![]()
Ja.. rester av morkake etter fødselen 5 mnd siden. Så har blitt endel undersøkelser før det ble operasjon for å fjerneHar du?? Blæææ liker de ej men eg måtte
Ja. Blir spennende når vi skal spille mot SpaniaSpennende med litt motstand også![]()
Det blir det ogsåJa. Blir spennende når vi skal spille mot Spania![]()
Når mannen kjenner sparkene mener han at hun sparker så sintHohoh. Minner meg om mi når hun var i magen. Det var freaky!
Har du?? Har vaska 2 eg.Sikkert vaska 6 maskiner idag :O
Det er forbanna bass .... Ååååå !!!Da er det jo noe annet. Vaske klær vs bass..
Haha. Her pleide hun å sparke hardt når mannen prata til magen. Så han mente det var fordi hun eeelska pappaen sin alleredeNår mannen kjenner sparkene mener han at hun sparker så sint![]()
Ja oki. Ja jenta mi hade og vont / klødde massa i gommen.hade feber med tandframbryddVet ikke helt. Veldig urolig idag. Men hun er en urolig og lett sover. Tror det klør veldig i gommene. Og så har hun nettopp hatt vannkopper. Så ting er litt ute av rutinene
Ja. Men 3 av de var med stoff jeg skal sy med. Skal lage barneting av de så vasker før jeg syr de.Har du?? Har vaska 2 eg.
ÅåååHaha. Her pleide hun å sparke hardt når mannen prata til magen. Så han mente det var fordi hun eeelska pappaen sin allerede![]()
Hører du musikken?Det er forbanna bass .... Ååååå !!!
Ja måtte det har gått å vænta før længe .Okei. Greit å få sjekket opp![]()
Ja. Her sikles det ekstreme mengder og alt gnages på. Vært sånn en stund, men ekstremt i det siste. Så tenker tenner.Ja oki. Ja jenta mi hade og vont / klødde massa i gommen.hade feber med tandframbrydd
Må bare få det unna. Lykke til i morgenJa måtte det har gått å vænta før længe .
Ja de sa du ja. Er de bedre nå??Ja.. rester av morkake etter fødselen 5 mnd siden. Så har blitt endel undersøkelser før det ble operasjon for å fjerne
Pleide alltid å sparke der han prata til magen. Og om hun sparka på en vondt plass,var det bare å få gubben til å få henne til å sparke på en annen plass. FunkaÅååågarantert! Herlig!
![]()