Hva har du nå?Synes enda det føles litt langt til 2424 også![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du nå?Synes enda det føles litt langt til 2424 også![]()
![]()
Går bra her vettuHoppas allt går greit![]()
Multitasking da? Litt alle deler?Har liksom
Lust å vara her inne med dere men så tenker ef ska eg pakka noen gaver kanske. Eller ta meg en dusj
Herlig daMin flotte mann laget plutselig ostesmørbrød og serverte meg ♡♡
Ja, hadde flere enn jeg frykta. Er nok runda 2000 ved neste oppdatering. Får nok inn flere på morgenen enn det jeg føler.Har du mange innlegg da?her har det vært full rulle i hele dag. Siden halv 7... litt zombiemamma nå
![]()
Android. Kan hende jeg trykket feil også.Har du iphone eller android telefon?![]()
Ååh, huskyer er så fine♡
Ja søvn e viktigt både før henne og erNeida. Overlever det. Håper bare hun sover godt inatt. Hun trenger det![]()
Du som meg daDa har jeg også lagt meg. Blir et par minutter til med skravling da.![]()
Har vel rundt 1550 nåHva har du nå?
HihiHun her også, hadde ikke tid til å spise middag I går måtte synge![]()
Funnet senga jeg ogsåDa har jeg også lagt meg. Blir et par minutter til med skravling da.![]()
Så bra kjekt å høraGår bra her vettu![]()
Var det jeg mente, vi har det så sjeldenVi er dårlig på å ha det, men tilberede går greit.
Straks torsdag daInnbiller meg at det er torsdag i dag
Helt greit i grunnOioi, liker du nattevakter?
Blitt stor gutt alleredeSitter å tenker ut ideer til 1års fotografering.. Gleder meg til å se hvordan det blir på lørdag. Håper han er i humør![]()
Ja, blitt rutine det nå.Du som meg da