Hahaha!Det sluttet min far med å si når jeg spurte han om han ikke hadde nok med oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!Det sluttet min far med å si når jeg spurte han om han ikke hadde nok med oss![]()
Har de fleste småkaker klar her ogsåja hehe. ingen tvil om detmye er til venner og familie også da
![]()
Kjenner det jeg ogsåGuri så trøtt jeg er
Alt for lenge siden sist her nå.Ikke jeg men spiser det innimellom; )
Når begynner du?Takk for det![]()
Hehe, en pepperkake? SpennendeVar og hæmta gutten i bhg. Blev helt øverskadde hade malat han i ansiktet. Han var en peppekake
. Han var så stolt å ska visa. Wow.
Håper det var en grunn til at du fikk noen ekstra min på øyetGud, så deilig. Jeg duppet av litt. Var så sliten.. Nå kan fødselen få lov til å ta seg opp.
Hva slags treningsDVD?
Hvordan er det med deg nå?Her er man syk et par dager, også tar dere helt av med skravlinga![]()
Fornøyd med armbåndet?![]()
Hahaneida, tar det i mårra
er det ikke det vi sier
![]()
Heldige dere er
Hvor ser dere?
Vurderer nesten å kjøpe sesong 2![]()
Høres groteskt ut, men det er jo bare en visualisering av ei fortelling vi alle har hørt. .Vet dere hva jeg fant på Ikea før i dag?
Jeg fant en bamse-ulv som kom sammen med en bamse-bestemor og bamse-ulven hadde hull i munnen slik at den kan spise bamse-bestemoren, og borrelås på magen slik at man får henne ut igjen
Ta med deg meg også!Null problemos![]()
Hva spiste dere?Middag spist. Nå er det julekongen
Farlig å sette seg nedKjenner det jeg også![]()
Den brukes daglig herHihi, jodet blir ofte sagt hos oss ihvertfall
![]()
Tomatsuppe og hvitløksbaguwttHva spiste dere?
Husker ikke når vi hadde det sistAlt for lenge siden sist her nå.