Ferdig med oppvasken
det er noe mann må ta etterpå som har satt seg fast i kjellene, men ellers er det tatt. Må bare tørke og sånn. Papir i nesen hjalp
brakk meg ikke!!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal nok se resten en dag. Håper bare det snart kommer på netflix.Ja, det var en litt trasig periode det der![]()
![]()
Shit så dyrt det er blitt med porto! :OKos degvi skravles!
Hva har du sendt?Shit så dyrt det er blitt med porto! :O
Haha! Jeg aner ikke! :O jeg så nok litt på serier ja. Og fikk unna en hel del juleshopping.Glodd på netflix kanskje
Hva gjorde vi egentlig i november når det var stille her?
Haha nesten så vi står med stoppeklokkeOj ,det er ikke lange dusjen det![]()
Spennende!Tar og drar inn for en sjekk på føden. Blir sikkert sendt hjem men vil kjøre før det blir for ille.
Mulig jeg husker feil nå, men prøver megTakk takk![]()
Hvertfall til han er 1 år om jeg klarerSå koseligt att han vill da. Han ska sikkert visa att han er Flinkhar du tenk å amma länge?
Var ikke så mye folk der nå heller.Hehe, ja mtp at å mye folk det var på dagen. Er jeg glad vi ikke gikk i ettermiddag![]()
Vil du komme å støvsuge her også?Der fikk jeg jaggu støvsugt ogog to maskiner med klær er vaska! *klappesegpåskulder*
Så utrolig snilt.Hei igjen damerI dag har vi fått julegaven fra svigerfar. Vi ønsket oss penger fra alle i nær familie slik at vi kunne få kjøpt oss større varmtvannstank. Men i dag kom ny 200l varmtvannstank fra svigerfar med installasjon. Snakk om snill svigerfar.
Så dette lyste opp dagen min. Nå kan vi dusje uten å måtte planlegge og skynte oss i dusjen.
Har noe lyst opp dagen deres?
Å så snill svigerfar. Tenker det blir mye bedre hverdag med den nye.Hei igjen damerI dag har vi fått julegaven fra svigerfar. Vi ønsket oss penger fra alle i nær familie slik at vi kunne få kjøpt oss større varmtvannstank. Men i dag kom ny 200l varmtvannstank fra svigerfar med installasjon. Snakk om snill svigerfar.
Så dette lyste opp dagen min. Nå kan vi dusje uten å måtte planlegge og skynte oss i dusjen.
Har noe lyst opp dagen deres?
Høres kjempe koselig ut <3Jeg har henne minimum kjernetiden, 9-1430 i bhg, reelt sett leveres hun senest like etter 8.30, for storebror leverer vi jo innen 8.30 da begynner undervisningen, så da er det to på en tur, så er det gjort. Han er ferdig med undervisning 1315, men går da på sfo. Og de trives jo og gjør mange hyggelige ting, og nå i desember er det jo så mye juleverkstede og baking og kalendertrekking og hva det måtte være, så jeg ser ikke noe poeng i å hente ham hjem klokken ett, da går han jo glipp av hele greia. Men vi henter dem gjerne sånn i tretiden. I stedet for at de normalt sett ble hentet ca 16 (noe etter for hans del, men han innen 1630 for da stenger sfo. Som er lengst fra jobb, så hun i bhg litt før da, selv om der er åpent til 17)
Vi får roligere morgener, hvor foreldrene ikke trenger å stå opp klokka seks (dessverre kombinert med at ungene jo ER våken, og vil åpne kalenderpakke...) så våken blir vi jo, men vi har satt alarmen på 6.30, de godtar mer eller mindre å ligge å kose med oss til alarmen ringer, men da ER det morgen, altså. Eldstemann var påkledd når den gikk i dag, men lillesøster kom tuslende inn til oss akkurat da.
Og vi får roligere ettermiddag med tidligere middag, bedre tid mellom middag og legging, hvilket trengs siden vi ser to kalendertvserier og de helst skal ha tid til både lekser og lek også.
Ja, og i år er for en gangs skyld ikke Lucia i bhg 15-1630 noe problem for oss å rekke, vi bare henter storebror litt før tre på sfo og drar til bhg![]()
1 pakke og 3 kort. Ble 191 til sammen. :OHva har du sendt?
Da er det bare å nyte3 svangerskapet kanske Sissta og.
Godt å høreIngen planer om noe annet![]()