Ja er så mye fintShopping er stas
Kakemenn tar du etterpå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er så mye fintShopping er stas
Kakemenn tar du etterpå![]()
Åååh nei så kjipt
Den forsvant heldigvis fortMakan, så irriterende!!![]()
Den brukte jeg og en stund. Men emojisene vises ikke for de som bruker bv app :ODerfor gikk jeg over til tapatalk.. Appen kræsjer hele tiden og hiver meg ut og vil ikke ha meg inn igjen! Får ikke lov til å logge inn!
Her går det unna!!![]()
Mamma ble det. 3 mnd etter jeg kom, ble hun gravid med lillebroren min. Da hadde hun plutselig 3 stykker under 4 år og hjemme nesten hele tiden fordi pappa jobba på båt :OHaha ja tror også det. Har hørt om de som er gravide igjen knapt 2 måneder etter fødsel og all ære til dem med så tette barn
![]()
Glodd på netflix kanskjeHaha! Lurer på hva vi hadde gjort uten bv. Tenk så rent huset mitt hadde vært.![]()
Snakkes senere ♡Jeg får pakke inn litt gaver og reise ned til posten! Snakkes senere, snupper! ❤
De skrudde av like etter jeg klagde herÅåh. :/ fikk du ikke sove da?
Er noe bedreBle hodet bedre da?![]()
Jepp.Skikkelig jentete
Har nok litt fra barnehagevenninner også![]()
Noe på gang, så spennende.Tar og drar inn for en sjekk på føden. Blir sikkert sendt hjem men vil kjøre før det blir for ille.
Lykke tilTar og drar inn for en sjekk på føden. Blir sikkert sendt hjem men vil kjøre før det blir for ille.
Takk og lovDe skrudde av like etter jeg klagde her![]()
Nei, jeg ser ikke emojisene på fra bv heller, det er det negative. Men jeg orket ikke mer når jeg ikke fikk lov til å logge inn igjen for ente gang [emoji14]Den brukte jeg og en stund. Men emojisene vises ikke for de som bruker bv app :O
Gikk over til nettleser og en stund. Det funka greit. Men firefox er litt tregNei, jeg ser ikke emojisene på fra bv heller, det er det negative. Men jeg orket ikke mer når jeg ikke fikk lov til å logge inn igjen for ente gang [emoji14]
Jeg er nå fulltids sykemeldt, men jentungen går i bhg likevel. Eldstemann på Sfo også.Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )
Det er jo braDen forsvant heldigvis fort
Uff så trist. Sånn hade me det IgårHer er det striregn og vind![]()
Lycka tillTar og drar inn for en sjekk på føden. Blir sikkert sendt hjem men vil kjøre før det blir for ille.