Skravletråd desember

Derfor gikk jeg over til tapatalk.. Appen kræsjer hele tiden og hiver meg ut og vil ikke ha meg inn igjen! Får ikke lov til å logge inn!
Den brukte jeg og en stund. Men emojisene vises ikke for de som bruker bv app :O

Haha ja tror også det:-). Har hørt om de som er gravide igjen knapt 2 måneder etter fødsel og all ære til dem med så tette barn :-)
Mamma ble det. 3 mnd etter jeg kom, ble hun gravid med lillebroren min. Da hadde hun plutselig 3 stykker under 4 år og hjemme nesten hele tiden fordi pappa jobba på båt :O

Skikkelig jentete:D
Har nok litt fra barnehagevenninner også:)
Jepp.

Har kommet hjem fra nabojenta med neglelakk på seg også, stas. (men da hun fikk parfyme, tung, voksen parfyme, av en annen nabo ble jeg uvel. Det tok flere dager å få bort!)

Den brukte jeg og en stund. Men emojisene vises ikke for de som bruker bv app :O
Nei, jeg ser ikke emojisene på fra bv heller, det er det negative. Men jeg orket ikke mer når jeg ikke fikk lov til å logge inn igjen for ente gang [emoji14]

Nei, jeg ser ikke emojisene på fra bv heller, det er det negative. Men jeg orket ikke mer når jeg ikke fikk lov til å logge inn igjen for ente gang [emoji14]
Gikk over til nettleser og en stund. Det funka greit. Men firefox er litt treg

Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )
Jeg er nå fulltids sykemeldt, men jentungen går i bhg likevel. Eldstemann på Sfo også.

Men vi gir dem lang juleferie. Og henter tidligere enn vanlig, spiser frokost hjemme og leverer senere (men han må jo rekke skolen da)

Nå er jo også min mann midlertidig hjemme, så det er en bisarr greie, to voksne hjemme og to barn på skole og bhg...

Back
Topp