Skravletråd desember

Ble borte litt da jeg koset med snupp :) åååå gleder meg til å sove med henne! Så trøtt :p mannen er bare teit når han er syk -.- får ikke lov å sove av han :p

Lurer på hvor hun har det fra, av og til. Kjolejenta mi som bytter antrekk mange ganger for dagen, er opptatt av hår og negler, å pynte seig være fin, rett og slett.
Skikkelig jentete:D
Har nok litt fra barnehagevenninner også:)

Da er vi våkne igjen.
Litt mat, og skifte på lille U så er vi avgårde

Haha er det ikke festlig vel. Her sovnet han på 5 min med litt småsutring. Så håper han sover en stund
Eeenda ikke sovna.. sutring, men så snart vi er der eller hun taes opp er hun smørblid. Vært våken 4 timer nåm. Mye mer enn vanlig :O

Vurderer om jeg skal begynne såvidt å trykke ut kakemennene men gubben tenkte vi skulle ut på en handlerunde når han kommer hjem fra luftetur med hunden så spørs om jeg rekker å komme så langt
Shopping er stas:D
Kakemenn tar du etterpå;)

Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )
Godt du hører på han og hviler deg :)

Back
Topp