De hoppas eg ogGod morgen. Håper det været holder seg og dere får en fin tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De hoppas eg ogGod morgen. Håper det været holder seg og dere får en fin tur![]()
Ohh ja det trengsSå bra! Godt å få lufta seg litt.
Aldrig surGod morgen
Ut på tur!
Takk søte duHa ha det ordner seg!*klappe på*
Sov ikke så godt i nattNja! Når jeg først sovna så.du da?
Morsomt at dere er ulike daJada, på sitt vis, bare meget ulik sin mor, som ikke eier en neglelakk...
Ja hun sovner snartDu får benytte deg av muligheten til å sove når hun sover.
Første gang jeg lager deigen selv her. I fjor laget gubben den og jeg trykket dem ut
![]()
Nope, det skulle tatt seg utSatser på det. Blir nok ikke hard core skravling, men kan jo ikke gå helt cold turkey.![]()
Jepp. Vi var 3 år uten tv signaler vi og. Kunne sikkert vært det fortsatt, men syns noen ting er greit å få med seg. Ser gjennomsnittlig på tv kanskje 1 time i uka. Ellers går det i netflix, viaplay og hbo.Neimen nå kan jeg ihvertfall få med meg litt mer
![]()
Er jeg ikke kreativ??Rett og slett samla alt på en måned?![]()
Det er skummelt når det er så glatt, ja. Har du brodder? Husker det var en lang periode sist gang jeg var gravid, med masse holke. Første gangen jeg har brukt brodder. Tyngdepunktet er jo ikke helt som vanlig nåDet er ille :/
Spesielt når det tar så lang tid før de strør fortau![]()
Tullet her også :-/Nå tuller appen med meg igjen! Kasta ut tre ganger de siste 10 minuttene!
Uff da! Håper dere får hvilt dere litt begge to i løpet av dagen!Sov ikke så godt i nattlille var litt vannskelig å gråt mye. Så idag er det ett stk trøtt mamma
![]()
Ønsker seg faktisk utslett hver freddaTipper han ikke syns det gjør så mye å ha utslett nei.![]()
Oi, den er lei. Vet du hvorfor?Halv lønn av hva jeg hadde beregnet jeg skulle få denne mnd.
![]()
Hadde jo fått abstinenser.Nope, det skulle tatt seg ut![]()
Irriterende! !Tullet her også :-/
Haha er det ikke festlig vel. Her sovnet han på 5 min med litt småsutring. Så håper han sover en stundHer prøver vi på lur på snuppa. Trøtt, men å snurre i senga er mer gøy![]()
Jada, stort selskap lørdag før jul!Har du planlagt noe spesielt for mannen forresten? Siden det er såpass rundt?