Skravletråd desember

Hadde vært rimelig lost uten lista mi altså. Null kontroll!
Ja, også begynner mannen å blande seg også vettu! "du vi mangler noe til.. " Nei!! Hun skal jo sånn! "Ååååh ja..." Jeg blir sprø

Uff ja :( får ta igjen litt søvn når hun skal ha formiddags luren sin ;) det er snart det :D yey.

Ååh kakemenn er godt. Har aldri bakt det selv faktisk. Kanskje jeg skal prøve det i år :) om jeg har tid da :p
Du får benytte deg av muligheten til å sove når hun sover:-).
Første gang jeg lager deigen selv her:-). I fjor laget gubben den og jeg trykket dem ut:-)

Jeg ble dårligere og dårligere og trodde jeg hadde bronkitt eller lungebetennelse. Siden symptomene var at jeg var forkjøla og surklet i brystet.

Dro på legevakta, fant ingenting. Så tok hun et bt og ble lagt rett inn.

Hullet i hjertet har ingen vist om.
Herlighet. Høres jo virkelig ikke bra ut :/ er du bra nå?

Termin 10.1 så jeg er såpass høygravid i jula at jeg overlater kjøkkenet til min mann og hans mor, ja. Ser ikke bort fra at hun tar en runde med mappen 23. Og reduserer mengden hundehår også, vi får se.
Deilig! Jeg overlot kjøkkenet til mannen og pappa i fjor, jeg satt og ammet under hele forberedelsen til middag [emoji14] Lillemor sov seg gjennom julemiddagen da, så jeg fikk spise! (til tross for at svigermor "snublet" og dyttet borti stolen hun sov i, strøk på henne og lurte på hvor lenge hun egentlig pleide å sove)

Var ganske alvorlig en stund. Heldigvis fått god oppfølging og respondert bra på medisiner. Så i fjor ble jeg hjerteoperert og er nå erklært helt frisk. ;)

Uff! Er skummelt med hjerteproblemer... Men bra at de kunne gjøre noe! Heldigvis ble du frisk :D

Back
Topp