Jada, på sitt vis, bare meget ulik sin mor, som ikke eier en neglelakk...Artig med jålefrøken da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, på sitt vis, bare meget ulik sin mor, som ikke eier en neglelakk...Artig med jålefrøken da![]()
Satser på det. Blir nok ikke hard core skravling, men kan jo ikke gå helt cold turkey.Hahaviktig å dokumentere!!
Håper vi begge får tid til å titte innom litt da![]()
Oi, det er jo kjempe bra!!Man nærmer seg 10.000, i går ble det skravlet 9.495
Ja, også begynner mannen å blande seg også vettu! "du vi mangler noe til.. " Nei!! Hun skal jo sånn! "Ååååh ja..." Jeg blir sprøHadde vært rimelig lost uten lista mi altså. Null kontroll!
Håper han sovner greitDa er mini trøtt ser det ut til så får hive han i vognen slik han får sove litt![]()
Er det sant? Så flinke!Man nærmer seg 10.000, i går ble det skravlet 9.495
Jeg er helt sikker på at det hadde vært helt fantastiskHehe. og vi da.. skravle duoen. Hadde blitt supert det![]()
Du får benytte deg av muligheten til å sove når hun soverUff jafår ta igjen litt søvn når hun skal ha formiddags luren sin
det er snart det
yey.
Ååh kakemenn er godt. Har aldri bakt det selv faktisk. Kanskje jeg skal prøve det i årom jeg har tid da
![]()
Rett og slett samla alt på en måned?Jeg vet, er stresset
Mannen har bursdag 15.....han blir 40 faktisk
Og mellomste har 17....
Tipper han ikke syns det gjør så mye å ha utslett nei.Det setter han nok pris på!![]()
Det er faktisk detKommer nok den tiden her også hvor jeg savner baby i midten. Selv om han ikke akkurat ligger særlig i ro så er det koselig
![]()
Har du planlagt noe spesielt for mannen forresten? Siden det er såpass rundt?Jeg vet, er stresset
Mannen har bursdag 15.....han blir 40 faktisk
Og mellomste har 17....
Husker ikke helt. Men det er under 100 om dagenHvor mye mangler du på det?
Håper også det. Han er vant til at vi vugger han i søvn i vognen men håper jeg slipper det også snartHåper han sovner greit![]()
Herlighet. Høres jo virkelig ikke bra ut :/ er du bra nå?Jeg ble dårligere og dårligere og trodde jeg hadde bronkitt eller lungebetennelse. Siden symptomene var at jeg var forkjøla og surklet i brystet.
Dro på legevakta, fant ingenting. Så tok hun et bt og ble lagt rett inn.
Hullet i hjertet har ingen vist om.
Ja.Ha ha ha så grusomt!Nei det vil man helst unngå
Deilig! Jeg overlot kjøkkenet til mannen og pappa i fjor, jeg satt og ammet under hele forberedelsen til middag [emoji14] Lillemor sov seg gjennom julemiddagen da, så jeg fikk spise! (til tross for at svigermor "snublet" og dyttet borti stolen hun sov i, strøk på henne og lurte på hvor lenge hun egentlig pleide å sove)Termin 10.1 så jeg er såpass høygravid i jula at jeg overlater kjøkkenet til min mann og hans mor, ja. Ser ikke bort fra at hun tar en runde med mappen 23. Og reduserer mengden hundehår også, vi får se.
Nja! Når jeg først sovna så.God morgen. Sovet godt?
Åh, rømme ♡Jeg liker ikke guacamole eller tomat til taco. Men rømme går. I småå mengder. Er mer avhengig av den vårløken![]()
Var ganske alvorlig en stund. Heldigvis fått god oppfølging og respondert bra på medisiner. Så i fjor ble jeg hjerteoperert og er nå erklært helt frisk.![]()