Gleder meg til det! Jeg har ønsket meg robotstøvsuger lenge, uten å få det igjennom.Hihi, ja, nå er det jo så gode hjelpemidler, ingen stress. Snart kommer nok husroboten også, så da får dere enda mer hjelp til å holde styr på ting! [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til det! Jeg har ønsket meg robotstøvsuger lenge, uten å få det igjennom.Hihi, ja, nå er det jo så gode hjelpemidler, ingen stress. Snart kommer nok husroboten også, så da får dere enda mer hjelp til å holde styr på ting! [emoji14]
Jeg og! Tror jeg skal spare opp til det selv, og gi det til meg selv i bursdagsgave fra en hemmelig beundrer.Gleder meg til det! Jeg har ønsket meg robotstøvsuger lenge, uten å få det igjennom.
Lurer på hvor hun har det fra, av og til. Kjolejenta mi som bytter antrekk mange ganger for dagen, er opptatt av hår og negler, å pynte seig være fin, rett og slett.Morsomt at dere er ulike da![]()
Jeg duppa neeeesten av, men så våkna lille så klartSå kjedelig :-/. Men ser problemet. Har aldri fått sove midt på dagen selv med mindre jeg gikk nattevakt. Og da sov jeg dårlig i 3, kanskje 4 timer. Etter 3 nattevakter på rappen med dårlig søvn var jeg ødelagt
Ikke jeg heller, og fikk et akutt savn da jeg ble gravid, av en eller annen grunn. Var koselig da.![]()
Haha! Jeg falt av greys lasset rundt sesong 10 tror jeg det var. Når så mange viktige personer forsvant. :/Her var Grey's Anatomy "gravidserien"så alle 11 sesonger på rappen i vår
![]()
Tror jeg prøver tapa jeg ogsåForumapp det ogsåSamler sammen de forumene du er på (som støtter tapatalk)
Ikke at jeg på så himla mange forum, men den er iallefall mer stabil enn bv appen.
Hei hvordan går det med deg??Tror jeg prøver tapa jeg også
Haha! Jeg falt av greys lasset rundt sesong 10 tror jeg det var. Når så mange viktige personer forsvant. :/
Hadde en sinnsykt vond rie i sted, men ikke noe regelmessig enda.Hei hvordan går det med deg??
Hahaha mitt ogHaha! Lurer på hva vi hadde gjort uten bv. Tenk så rent huset mitt hadde vært.![]()
Det skjer ting!!Hadde en sinnsykt vond rie i sted, men ikke noe regelmessig enda.
Håper ungen er ute innen dagen er omme!Det skjer ting!!
Kort dupp idag altså :-/. Får håpe hun sover bedre litt senere idagJeg duppa neeeesten av, men så våkna lille så klart30 min sov hun
det er jo ingenting..
Jeg hadde vært ødelagt etter nattevaktcreds til de som klarer det
![]()
Jasså . SyndHadde en sinnsykt vond rie i sted, men ikke noe regelmessig enda.
Spennende!Håper ungen er ute innen dagen er omme!
Kan bare skryte på meg en nattevakt jeg hadde på hovefestivalen da jeg jobba som frivillig.Kort dupp idag altså :-/. Får håpe hun sover bedre litt senere idag.
Jeg holdt ut 1 år med 3 delt turnus. Da var jeg så ødelagt siden jeg ikke sove særlig etter nattevakter at jeg gikk over til 2 delt turnus. Mye bedre
. Men enig med deg - creds til dem så klarer det
![]()
Ja de er ikke lette de nattevaktene altså:-/Kan bare skryte på meg en nattevakt jeg hadde på hovefestivalen da jeg jobba som frivillig.
Var helt ødelagt daå det er enda en del år siden, mens jeg enda var ung
![]()
Ja det blir helt toppJa ser for meg noen travle år nå men gud så gøy de kommer til å få det i oppveksten![]()