Skravletråd desember

Hihi, ja, nå er det jo så gode hjelpemidler, ingen stress. Snart kommer nok husroboten også, så da får dere enda mer hjelp til å holde styr på ting! [emoji14]
Gleder meg til det! Jeg har ønsket meg robotstøvsuger lenge, uten å få det igjennom.

Morsomt at dere er ulike da:D
Lurer på hvor hun har det fra, av og til. Kjolejenta mi som bytter antrekk mange ganger for dagen, er opptatt av hår og negler, å pynte seig være fin, rett og slett.

Så kjedelig :-/. Men ser problemet. Har aldri fått sove midt på dagen selv med mindre jeg gikk nattevakt. Og da sov jeg dårlig i 3, kanskje 4 timer. Etter 3 nattevakter på rappen med dårlig søvn var jeg ødelagt
Jeg duppa neeeesten av, men så våkna lille så klart :p 30 min sov hun :o det er jo ingenting..

Jeg hadde vært ødelagt etter nattevakt :o creds til de som klarer det :D

Jeg duppa neeeesten av, men så våkna lille så klart :p 30 min sov hun :o det er jo ingenting..

Jeg hadde vært ødelagt etter nattevakt :o creds til de som klarer det :D
Kort dupp idag altså :-/. Får håpe hun sover bedre litt senere idag :-).
Jeg holdt ut 1 år med 3 delt turnus. Da var jeg så ødelagt siden jeg ikke sove særlig etter nattevakter at jeg gikk over til 2 delt turnus:-). Mye bedre:-). Men enig med deg - creds til dem så klarer det:-)

Vurderer om jeg skal begynne såvidt å trykke ut kakemennene men gubben tenkte vi skulle ut på en handlerunde når han kommer hjem fra luftetur med hunden så spørs om jeg rekker å komme så langt

Kort dupp idag altså :-/. Får håpe hun sover bedre litt senere idag :-).
Jeg holdt ut 1 år med 3 delt turnus. Da var jeg så ødelagt siden jeg ikke sove særlig etter nattevakter at jeg gikk over til 2 delt turnus:-). Mye bedre:-). Men enig med deg - creds til dem så klarer det:-)
Kan bare skryte på meg en nattevakt jeg hadde på hovefestivalen da jeg jobba som frivillig.
Var helt ødelagt da :o å det er enda en del år siden, mens jeg enda var ung :p

Back
Topp